×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استاندار لرستان: تغییر نحوه برگزاری مراسم ازدواج ضروری است


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ استاندار لرستان گفت: باتوجه به شیوع کرونا و افزایش تعداد مبتلایان، تغییر در نحوه برگزاری مراسم عروسی ضروری است.

سید موسی خادمی، استاندار لرستان روز پنجشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: تغییر در برگزاری مراسم ازدواج به منظور جلوگیری از ایجاد تجمع امری بدیهی و ضروری است که باید مورد توجه زوجین جوان قرار گیرد.
وی بیان کرد: در شرایط کنونی هر اقدامی که منجر به ایجاد تجمع شود نه تنها مورد پذیرش جامعه نیست بلکه جرم نیز تلقی می شود زیرا ممکن است موجب شیوع بیماری و به خطر افتادن جان مردم شود.
استاندار لرستان افزود: برگزاری مراسم ازدواج با حضور تعداد کمی از اعضای خانواده زوجین، علاوه بر پیشگیری از شیوع کرونا زمینه کاهش هزینه‌های سنگین را فراهم می کند که این امر از مصادیق ازدواج آسان جوانان است.
خادمی بیان کرد: باتوجه به ارتباط گسترده سازمان های مردم نهاد با شهروندان، می‌توان در زمینه اجرای برنامه‌های مربوط به ازدواج جوانان از ظرفیت این تشکل ها استفاده کرد .
وی افزود: دستگاه های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان زمینه مشارکت و همکاری تشکل های مردم نهاد استان را در این زمینه فراهم و از تجربیات و داشته‌های آنان بهره گیری کنند.ایرنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false