×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اعتبار کافی برای جمع‌آوری تمام معتادان متجاهر لرستان نداریم


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: با توجه به اینکه اعتبار کافی برای جمع‌آوری تمام معتادان متجاهر لرستان نداریم همکاری سایر دستگاه‌ها ضرورت دارد.

کرمی یاری، مدیرکل بهزیستی لرستان اظهار داشت: بیش از ۵۰ هزار معلول و هشت هزار خانواده بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی لرستان قرار دارند.
وی معتادان متجاهر را یکی از چالش‌های پیشروی سازمان بهزیستی دانست و افزود: در عین حال که اعتبارات محدودی در اختیار داریم توقع دستگاه‌ها از ما بالاست و این در حالیست که امسال فقط ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار داریم که با این رقم حداکثر می‌توان به ۸۹ نفر خدمات رسانی کرد.
مدیرکل بهزیستی لرستان عنوان کرد: آمارهای مشخص و موثقی در رابطه با تعداد واقعی معتادان متجاهر در لرستان وجود ندارد اما براساس گمانه‌زنی‌ها و آمارهایی که گاها توسط نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها اعلام می‌کنند احتمالا بیش از ۵۰۰ نفر باشند.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم و مسئولان به محض مشاهده معتادان متجاهر، بهزیستی را مسئول و متولی اصلی رسیدگی به این موضوع می‌دانند در حالی که دستگاه‌های دیگری مانند شورای هماهنگی مواد مخدر، استانداری، معاونت سیاسی-امنیتی و امور اجتماعی و آسیب‌ها نیز در این رابطه دخیل‌اند.تسنیم/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false