×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اعتراف هولناک پدر و مادر بابک خرمدین به قتل داماد و دخترشان 

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ رئیس پلیس پایتخت در خصوص زوایای پنهان قتل کارگردان عنوان کرد:  مادر و پدر بابک خرمدین در اعترافات دیشب خود گفتند که چند سال گذشته دختر و دامادشان را نیز به قتل رسانده اند.

سردار حسین رحیمی گفت: دیشب در ادامه بازجویی‌ها درباره پرونده قتل بابک خرمدین، پدر و مادر مقتول که جزو متهمان این پرونده هستند همچنین اعترافات کردند داماد و دخترشان را نیز چند سال گذشته به قتل رسانده اند.

وی افزود: آنان ادعا می‌کردند داماد و دخترشان در خارج از کشور زندگی می‌کنند در صورتی که آنان را در داخل کشور به قتل رسانده اند.

در همین زمینه قاضی محمد شهریاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما افزود: در این پرونده براساس اعترافات متهمان سال ۹۰ داماد خانواده به قتل رسیده است.

وی گفت: این پدر و مادر در سال ۹۷ نیز دختر خودشان را به قتل رسانده اند که در اعترافات خود درباره انگیزه این قتل‌ها اعلام کرده اند دختر و دامادشان اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.

قاضی شهریان همچنین تصریح کرد: براساس نظریه روانپزشک درباره بررسی شرایط روحی و روانی این پدر و مادر تا این لحظه هر دو، تا حدودی سالم تشخیص داده شده اند و اعتیاد به مواد مخدر و اختلال روانی در آن‌ها محرز نشده است.

سرپرست دادسرای جرایم جنایی تاکید کرد: تحقیقات پرونده ادامه دارد و جزئیات بیشتر به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false