×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
انتقاد فرماندار از عملکرد شهرداری خرم‌آباد

فرماندار شهرستان خرم‌آباد صبح امروز پس از بازدید از پل‌ها و معابر خسارت‌دیده از سیل در شهر خرم‌آباد، گفت: شهرداری در جریان سیل به‌خوبی پای‌کار بود ولی عملکردش در بازسازی پل‌ها و معابر خسارت‌دیده رضایت‌بخش نیست.

به گزارش پژواک لرستان، اسد عبداللهی صبح امروز و پس از بازدید از پل‌های اناری، بهداری و پل سنگی آیت‌الله کمالوند، مسیر دسترسی به ۶۰ متری و مجتمع مسکن مهر کمالوند، ضمن انتقاد از وضعیت بلاتکلیف این معابر خسارت‌دیده، گفت: پس از وقوع سیل و به دنبال بازدیدهای متعدد، در قالب مکاتبات و تأکیدات اداری، وضعیت بلاتکلیف خسارات ناشی از سیل در شهر خرم‌آباد به شهرداری اعلام شد اما متأسفانه با گذشت نزدیک به دو ماه از سیل فروردین‌ماه سال جاری، هنوز برخی مشکلات شهری ناشی از این واقعه ازجمله پل‌ها و معابر تخریب‌شده یا خسارت‌دیده پابرجاست.

 فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: مسیر ورودی خضر و بهشت الرضا نیز که به دلیل تخریب دیواره‌ی ساحلی خرم رود در سیل بهمن‌ماه سال گذشته مسدود گردیده، هنوز بازسازی و بازگشایی نشده و به همین دلیل تردد در این مسیر با مشکلاتی روبروست.

 وی افزود: تسهیل تردد وسایل نقلیه در سطح شهر منوط به رفع مشکلات این پل‌ها و معابر خسارت‌دیده است که در طول این مدت هیچ‌گونه اقدامی برای بهبود وضعیتشان صورت نگرفته است.

فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: لزوم مدیریت آب‌های زیرزمینی جاری‌شده در سطح معابر اصلی به‌خصوص در مرکز شهر از دیگر موضوعاتی است که شهرداری خرم‌آباد هنوز موفق به حل آن نشده و این موضوع موجب نارضایتی مردم از عملکرد مسئولین شده است.

عبداللهی در پایان تأکید کرد: شورای شهر به‌عنوان نماینده مردم و ناظر بر عملکرد شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه، باید به این موضوع ورود کرده تا در کمترین زمان ممکن این مشکلات مرتفع شوند.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false