×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بارش سال زراعی در لرستان ۱۴ درصد کاهش یافت



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون هواشناسی لرستان گفت: بارش های سال زراعی در لرستان نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش یافت.

زینب اکبری، معاون هواشناسی لرستان اظهار داشت: طی چند هفته اخیر سامانه بارشی در استان فعال نشده و میزان بارش های سال زراعی از ابتدای مهر ماه تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت ۲۰ درصد کاهش یافته است.
وی افزود: طبق پیش بینی های هواشناسی در اواسط بهمن تا اسفندماه چند سامانه بارشی مناسب در منطقه فعال می شود که امیدواریم بارش های باران و برف را به همراه داشته باشد.
معاون هواشناسی لرستان تصریح کرد: از امروز تا آخر هفته بارش های رگباری، ابرناکی و وزش باد در استان پیش بینی می شود البته امروز جوی آرام در منطقه حاکم است که از فردا عصر تا آخر هفته به صورت پراکنده در برخی از نقاط شاهد رگبار باران و برف خواهیم بود.
اکبری با اشاره به کاهش دمای هوا عنوان کرد: از فردا شب با گذر موج بارشی، دمای هوا در استان کاهش می یابد به طوری که در برخی از مناطق دمای هوا به ۱۰ درجه زیر صفر می رسد.
وی بیان کرد: طی هفته جاری بارش چشمگیری پیش بینی نمی شود اما به دلیل گذر امواج ناپایدار، رگبارهای باران پیش بینی می شود.سفیرافلاک/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false