×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بانک کشاورزی وجه گندم کشاورزان لرستان را به موقع پرداخت کند

به گزارش پژواک لرستان، گودرز امیری پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد برداشت محصولات کشاورزی لرستان، در سخنانی اظهار کرد: باید لیست مباشران خرید گندم در سطح استان به فرمانداران اعلام شود.

وی با تاکید بر اینکه باید بانک کشاورزی وجه گندم کشاورزان را به موقع پرداخت کند، افزود: همچنین توسط بانک کشاورزی تمهیدات اتخاذ شود که که در کمترین زمان ممکن پول گندم کشاورزان پرداخت شود.

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: همچنین خرید گندم توسط کارگزاران به موقع باید انجام شود و تجهیزات لازم در اختیار آنها قرار داده شود.

امیری با تاکید بر اینکه قیمت حمل و نقل و برداشت محصولات کشاورزی قطعی شود و تفاوت قیمت در سطح استان نداشته باشیم، گفت: نظارت بر برداشت دقیق‌تر و ظریف‌تر انجام شود و کیفیت و کمیت در این زمینه مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: مسئولیت به خوبی روشن است و دستگاه‌ها وظایف خود را در این رابطه بدانند، اداره استاندارد نیز نسبت به تجهیز آزمایشگاه‌های خود اقدام کند و در صورت مشکل تذکر لازم را بدهد.

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: فرمانداران مرحله به مرحله گزارش برداشت را به استانداری اعلام کنند و کنترل و نظارت مستقیم داشته باشند و چنانچه نیاز به پیگیری مستقیم و راهکار بود به استانداری منعکس کنند.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false