×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بخت شهر بازی کیو خرم‌آباد باز می‌شود؟


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان /شهر بازی کیو خرم‌آباد در چند سال اخیر تعطیل بوده و علت آن مشکل شهرداری با سرمایه‌گذار بوده است.

اداره کل استاندارد استان این شهر بازی را فاقد استانداردهای لازم قلمداد کرده و این موضوع نیز علت دیگری برای تعطیلی بوده است.
مدت زیادی وعده‌ها برای تعیین تکلیف شهربازی کیو خرم‌آباد داده می‌شد تا اینکه سرانجام پس از خلف وعده‌های زیاد و اختلاف با سرمایه‌گذار، پاییز ۹۷ به پارکینگ عمومی رایگان تبدیل شد و چند روز پیش نیز با واگذاری به سرمایه‌گذار جدید با حضور مسئولان استان کلنگ‌زنی شد!
درباره آخرین وضعیت این شهربازی، اردشیر دریکوندی، عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: شهربازی کیو از طریق BOT به سرمایه‌گذار جدید واگذار شده و قرارداد خوبی نیز منعقد کرده‌ایم.
وی ادامه داد: سرمایه‌گذار باید ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات استاندارد در شهربازی نصب کند و پس از پایان قرارداد آنها را ببرد.
دریکوندی یادآور شد: مشکل ما با سرمایه‌گذار قبلی که چندین سال باعث تعطیلی شهربازی شد این بود که طبق قرارداد باید پس از پایان زمان آن، تجهیزات را شهرداری سرمایه‌گذار را شهرداری خریداری کند.
عضو شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه رویکرد جدیدی برای این شهربازی داریم، تصرییح کرد: علاوه بر مسائل تفریحی و سرگرمی؛ امور فرهنگی شهربازی نیز برای ما مهم است و خوشبختانه سرمایه‌گذار هم پای کار است.
وی تاکید کرد: به طور جد پیگیری می‌کنیم که این شهربازی به طور استاندارد به بهره‌برداری برسد.ایسنا

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false