×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بروجرد بعد از انتخابات مجلس:  حسن خسروی مدرس دانشگاه، تحلیلگر مسائل مدیریت دولتی ایران و کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس از بروجرد

بحول و قوه الهی انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد برگزار و دو نماینده منتخب مردم نیز با انگیزه و شوق و تلاش فراوان مشغول به خدمت شده اند. امید است مبارکشان باشد و برای شهرمان بروجرد باعث خیر کثیر، ان شاء الله.

جدای از انتخابات ریاست جمهوری قدم سرنوشت ساز بعدی؛ انتخابات شورای شهر در سال ۱۴۰۰ خواهد بود. لذا از دو نماینده محترم و دلسوز فعلی تقاضامندیم در جهت تنویر افکار عمومی و تبیین ضرورت‌ها، هست ها و بایدها، تهدیدها و فرصت ها در باب فراهم آوردن بستر رشد و توسعه پایدار بروجرد چاره اندیشی کرده و با تعامل و همفکری سازنده با مراکز علمی، اجرایی، دینی و خصوصا نهادهای مدنی و گروه های ذی نفوذ و تاثیر گذار در شهر بروجرد اقداماتی مبتنی بر منطق و عقلانیت و چشم انداز ایران ۱۴۰۴ صورت دهند که برآیند انتخابات شورای شهر بروجرد یک تشکل منسجم علمی تخصصی مبتنی بر اخلاق و خداترسی و شور و شعور خدمت صادقانه و خالصانه باشد تا در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی و سرآمدی بروجرد در عرصه های مختلف باشیم.

یک وظیفه مهم و خطیر هم بر عهده مردم فرهیخته و با فرهنگ بروجرد است و آن تلاش و کوشش برای کشف انسان های متعهد و متخصص است برای انتخابات شورای شهر و از الان وقت کافی داریم که همگان در این راستا کارهای لازم خصوصا همفکری و تعامل با افراد و گروه های مختلف را انجام دهیم برای داشتن یک لیست خوب و قابل اعتماد و قدرتمند. مردم و نخبگان شهر بروجرد بایستی از الان با دقت و هوشمندی برای شناسایی افراد بدرد بخور برای شورای شهر بروجرد گام های اساسی بردارند. خوشبختانه افراد زیادی برای انتخابات داوطلب می‌شوند اما با کمال تاسف بسیاری از آنان واقعا بکار مجلس و شورای شهر نمی‌آیند و این دقیقا باعث بسیاری از گرفتاریها می‌شود که دود آن به چشم خود مردم می‌رود. طرف جوان است و شور و شوق شهرت و جویای نام و کلی هم فامیل و قوم و قبیله در شهر دارد و کلی هم رای می‌آورد ولی حقیقت ماجرا آن است که او اساسا بکار مجلس و شورای شهر نمی‌آید که البته جای تحلیل و بررسی آن در این مجال نیست. خواهشا انتخابات شورای شهر را جدی بگیریم. به هوچی ها و اینهایی که شلوغ بازی درمی‌آورند تا خود را منجی شهر و خیرخواه مردم جا بزنند رای ندهیم. به کسانی که به مراکز زر و زور و تزویر و ریاکاری وصل هستند رای ندهیم. به کسی که پنج دوره و شش دوره در انتخابات شرکت می‌کند و معلوم نیست این همه پول تبلیغات و شام و ناهار و پوستر و… را از کجا می‌آورد رای ندهیم. به کسی که از اسم و رسم گروههای خیریه سوءاستفاده می‌کند و با لباس دین و مسجد و مداحی و هیات می‌خواهد برای منافع فردی و گروهی خود جایگاه و موقعیتی درست کند رای ندهیم . به کسی که حرفها و برنامه ها و شعارهایش پایه و اساس علم و منطق و عقلانیت ندارد رای ندهیم. از الان وقت کافی داریم برای کار عقلایی کردن برای بیدار شدن برای دانا شدن برای آموزش و تمرین مردم سالاری مبتنی بر ارزش‌های والای انسانی و اخلاق اسلامی و باید در این راستا آحاد مردم کوشا و پای کار باشند. شورای شهر دانا شهر ما را توانا خواهد کرد. شورای شهر باید مجمعی از نخبگان رشته مدیریت؛ حقوق؛ معماری و شهرسازی؛ جامعه شناسی؛ اقتصاد؛ عمران و دینداری باشد تا بتوانند درست برنامه ریزی و نظارت و هدایت اثربخش داشته باشند. شورای شهر خوب و کارآمد و قدرتمند و منسجم، کاری می‌کند که شهر با حداکثر سرعت مسیر رشد و توسعه پایدار را بپیماید. فلذا نفع آن عاید همگان شده، تعارضات و تضادها کاهش یافته، صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه ها اتفاق افتاده و بهره وری افزایش میابد و رفاه و آسایش عمومی فراهم می‌شود و این دقیقا همان چیزی است که مردم شریف و عزیز و گرانقدر بروجرد آرزویش را دارند.
به امید آنروز…
انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false