×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برگشت مالکیت ۲۴۵۰۰متر زمین به دولت/قراردادهای شهرداری‌ها شفاف باشد

رئیس‌کل دادگستری لرستان از برگشت مالکیت ۲۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین در بروجرد و خرم‌آباد به دولت خبر داد و گفت: برای کنترل قیمت مسکن باید بنگاه‌های معاملات املاک ساماندهی شوند.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، بدری در جلسه حفاظت از منابع اضافه کرد: حتماً شهرداری‌ها مسائل و قراردادهایشان باید شفاف باشد. شورای شهر درست شده برای اینکه شهردار کار خودسرانه نکند. شهردار باید قرارداد را بیاورد در شورا مصوب کند. در بروجرد ۲۰ هزار متر زمین را در سال ۸۵ قرارداد بسته‌اند برای ساخت هتل و اجرایی نشده است؛ الان دادگاه تحقیق کرده است مصوبه شورا کجاست؟ ۱۳ سال است تعهد اجرا نشده، اداره بازرسی گزارش کرد و هفته گذشته دادگاه بروجرد حکم کرد زمین به شهرداری برگردد.

وی خاطرنشان کرد: در خرم آباد نیز زمین ۴۵۰۰ متری در اختیار فردی بود که مدت‌ها بلاتکلیف رها شده بود. در همین هفته دادگاه رأی فسخ قرارداد این زمین را نیز صادر کرد.

هر قراردادی در هر دستگاهی تنظیم می‌شود باید بازرسی در جریان باشد

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی این اراضی در بروجرد ۲۰۰ میلیارد و در خرم آباد ۸۰ میلیارد تومان بوده که مالکیتش به دولت برگشت؛ هر قراردادی در هر دستگاهی تنظیم می‌شود باید بازرسی در جریان باشد. دستگاه‌ها رعایت کنند تا فردا گرفتاری برای کسی ایجاد نشود.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false