×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بهره‌برداری از ۲۰ طرح برق‌رسانی در لرستان تا پایان شهریور


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۲۰ طرح کلیدی برق رسانی در این استان تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد.

فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه این طرح ها در اجرای پروژه “الف ب ایران” بمنظور شتاب بخشیدن به اجرای طرح های کلیدی صورت می گیرد، افزود: برای اجرای این طرح ها که بین ۲۰ تا ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارند ۲۳میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برق رسانی به روستاهای پنج تا ده خانوار در این استان به صورت صد درصد انجام شده است، اظهار داشت: بجز یک روستا در شهرستان پلدختر و یک روستا در شهرستان خرم آباد که برای رق رسانی دارای معارض هستند، تمام روستاهای بالای پنج خانوار در لرستان دارای برق دار شده اند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان همچنین گفت: ۲ نیروگاه کوچک در شهرک صنعتی بروجرد هفته جاری افتتاح شد و در یک ماه آینده نیز یک نیروگاه در شهرک صنعتی دورود توسط بخش خصوصی افتتاح می شود.
وی با بیان اینکه احداث نیروگاه های خورشیدی فرصت مناسبی برای درامدزایی مردم هستند اضافه کرد: نیروگاه های خورشیدی قابل نصب روی پشت بام منازل هستند و به ازای هر ده کیلووات تولید برق ماهیانه حدود سه میلیون درآمدزایی دارند.
خودنیا همچنین گفت: مطالبه شرکت توزیع برق لرستان از مشترکین به ۲۵۰ میلیارد تومان می رسد که ۱۱۰ میلیلارد تومان از آن مربوط به ادارات دولت است که در صورت عدم همکاری شهروندان و مسوولان ادارات در ارائه خدمات با مشکلات جدی روبرو می‌شویم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه برق اداراتی که بدهی خود را پرداخت نکنند از ابتدای تیرماه قطع می شود اظهار داشت: مردم نیز با پرداخت بدهی ،شرکت توزیع نیروی برق را در ارتقاء خدمات و ارائه خدمات مطلوب و بهینه و یاری کنند.همراهان عزیز ، آخرین اخبار استان لرستان را به صورت لحظه ای و فراجناحی در بسترهای زیر دنبال کنید .ایرنا

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false