×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بیرانوند به‌ دنبال ایجاد کمپ استعدادیابی در خرم‌آباد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان / دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس می‌گوید: به به‌دنبال ایجاد کمپ استعدادیابی در خرم‌آباد است.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اظهار کرد: چند روزی که در خرم‌آباد هستم در زمین چمن کارخانه پارسیلون به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنم که متاسفانه چمن خوبی ندارد.
وی با اشاره به شرایط محیطی این زمین فوتبال و همچنین کارخانه پارسیلون، تاکید کرد: یک سرمایه‌گذار خوب می‌تواند بهترین کمپ فوتبالی را در این مجموعه ایجاد کند و تیم‌های مطرح کشور و یا حتی تیم ملی در اینجا اردو برگزار کنند.
بیرانوند تاکید کرد: جایی که من در پارسیلون دیدم فوق‌العاده است و شرایط خوبی برای ایجاد کمپ دارد که امیدوارم یک سرمایه‌گذار برای این کار پیش‌قدم شود و با کمک و حمایت مسئولان استانی این کار اجرا شود.
این دروازه‌بان لرستانی در پاسخ به پرسشی که می‌تواند این سرمایه‌گذاری را انجام دهد؟ گفت: در این زمینه که نه اما پیگیر هستم که مسئولان لرستان یک زمین به من بدهند تا مدرسه فوتبال یا کمپ استعدادیابی راه‌اندازی کنم.
وی اضافه کرد: هر وقت به خرم‌آباد می‌آیم والدین زیادی به من مراجعه می‌کنند که فرزندانشان استعداد فوتبال خوبی دارند و با این کمپ می‌توان آنان را به خوبی پرورش داد.
بیرانوند گفت: با استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان جلساتی در این خصوص داشته‌ام که امیدوارم این کمپ برای آینده استعدادهای زیاد فوتبال لرستان فراهم شود./ایسنا

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false