×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بی‌سابقه‌ترین ماموریت‌های هوانیروز در سیلاب لرستان انجام شد

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به انجام بی سابقه‌ترین ماموریت‌های هوانیروز در امدادرسانی به مردم سیل‌زده لرستان، گفت: ۳۰۰۰ نفر ترابری و ۱۲۲ تُن بار با ۶۲۰ سورتی پرواز جابه‌جا شد.

به گزار پژواک لرستان، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی با بیان اینکه در امدادرسانی به مردم سیل‌زده لرستان، ۶۲۰ سورتی پرواز انجام شده است، اظهار کرد: تا امروز بالگردهای هوانیروز ۳۰۰ ساعت پرواز کرده و طی این پروازها بیش از ۳۰۰۰ نفر ترابری و ۱۲۲ تُن بار جابجا شده است که با توجه به مدت زمان سپری شده از اولین پروازها، می‌توان گفت بی‌سابقه‌ترین مأموریت هوانیروز در امدادرسانی به مردم شریف این استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در کنار هلال احمر و سپاه پاسداران یک مأموریت استثنایی در امدادرسانی به مردم سیل زده استان لرستان انجام داده‌ایم، خاطر نشان کرد: خستگی ناپذیری خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و اشتیاق آن‌ها برای امدادرسانی و کمک به هموطنان‌شان در استان‌های سیل زده نکته قابل توجهی در انجام مأموریت مردم یاری نیروی زمینی ارتش محسوب می‌شود.

امیر سرتیپ دوم قربانی افزود: برابر درخواست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ترابری نفرات متخصص این وزارت‌خانه برای ترمیم دکل‌های مخابراتی، بالگردهای هوانیروز این مأموریت مهم را نیز انجام دادند تا بستر ارتباط مخابراتی مناطق سیل زده فراهم شود.

وی در پایان جابجایی تانکرهای آب و آبرسانی به مناطق سیل زده استان لرستان را از دیگر مأموریت‌های انجام شده توسط هوانیروز ارتش برشمرد و خاطر نشان کرد: برابر تدابیر امیر فرماندهی کل ارتش و امیر فرماندهی نیروی زمینی، هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجموع و در تمامی استان‌های گرفتار در بحران سیل، با بکارگیری ۲۵ فروند بالگرد اقدامات مردم یاری را پی‌گرفته است.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false