×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تحویل یک میلیون و ۳۹ هزار عدد کارت هوشمند ملی در لرستان



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۹ هزار عدد کارت هوشمند ملی معادل ۹۸/۸ درصد تقاضای شهروندان، تحویل شده است.

هوشنگ شفیعیان، مدیرکل ثبت احوال لرستان روز دوشنبه افزود: از ابتدای اجرای طرح صدور کارت هوشمند ملی تا ۲۴مرداد امسال، کل جمعیت واجد شرایط استان یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۵۸ نفر بوده که از این تعداد یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۱۲۳ نفر معادل ۹۰/۲ درصد به مرحله دریافت، یا تکمیل تقاضا و صدور کارت رسیده اند.
وی اظهار داشت: از مجموع درخواست های دریافتی، یک میلیون و ۵۱ هزار و ۴۶۸ کارت صادر و از این تعداد یک میلیون و ۳۹ هزار عدد تحویل شده و ۱۲ هزار و ۴۶۸ عدد معادل ۱/۲ درصد، در ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان مانده که متقاضیان برای دریافت آن مراجعه نکرده اند.
شفیعیان ادامه داد: با توجه به لزوم ارائه خدمات دولتی مبنی بر ارائه کارت هوشمند ملی و یا داشتن کد رهگیری، انتظار می رود افرادی که تاکنون اقدام نکرده اند برای دریافت کد رهگیری و سپس کارت هوشمند به مراکز پست بانک مراجعه نمایند.
وی ادامه داد: شهروندانی که نسبت به ثبت تقاضا اقدام کرده اند باید پس از دریافت پیامک، جهت دریافت کارت هوشمند ملی خود به مراکز مربوطه مراجعه کنند.ایرنا

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false