×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تخصیص ۵۰۰۰ میلیارد تومان برای بخش کشاورزی و مسکن سیل‌زدگان

رییس کل بانک مرکزی گفت: ۵۰۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه ۷ و ۱۵ ساله برای بخش کشاورزی و مسکن مناطق سیل زده تخصیص دادیم و خواهان تسریع در پرداخت از بانک های کشور هستیم.

به گزارش پژواک لرستان، به نقل از بانک مرکزی، عبدالناصر همتی در جمع مدیران عامل بانک‌های کشور با اشاره به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام، یکی از اولویت‌های مهم سیستم بانکی را تأمین نقدینگی بنگاه‌های تولیدی عنوان کرد و از مدیران بانکی خواست با شناختی که از واحدهای تولیدی فعال و مؤثر کشور دارند نسبت به پشتیبانی از آنها اقدام کنند.

همتی تاکید کرد: واحدهای تولیدی موانع متعددی در مقابل شأن است که بدون رفع آنها صرف تأمین نقدینگی مشکل آنها راحل نمی‌کند، اما بانک‌ها باید با شناختی که از واحدهای تولیدی دارند نسبت به تأمین سرمایه در گردش واحدهای فعال و نیازمند نقدینگی اقدام کنند.

رئیس کل بانک مرکزی روند اصلاح بانکی را باوجود پیچیدگی این کار و حساسیت آن خوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد با مجوزهای دریافتی از شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه به نتایج خوبی برسیم.

این مقام مسئول با اشاره به اختصاص ۵۰۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه ۷ و ۱۵ ساله برای بخش کشاورزی و مسکن مناطق سیل زده از مدیران بانک‌ها خواست در پرداخت سهمیه‌های تعیین شده تسریع نمایند و بانک مرکزی نیز از نظر اعتباری از آنها پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false