×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تشکر و قدردانی از شهرداری خرم آباد

چندی پیش خبری انتقادی از شهرداری خرم آباد و مسئولین عمرانی استان از پایگاه خبری پژواک لرستان مبنی بر عدم نظارت بر آسفالت پروژه آبرسانی در مسیر بلوار شریعتی و درخواست تعریض انتهای خیابان جاوید آرامستان صالحین در فضای مجازی منتشر شد و این مطالبه بحق، حرف دل خیلی از شهروندان بود که به این رسانه مردمی و پیگیر منعکس شد. خوشبختانه پستی و بلندی آسفالت خیابان شریعتی اصلاح شد و پروژه تعریض انتهای خیابان جاوید قبرستان صالحین نیز از سوی شهرداری ظاهرا شروع شده و در حال انجام است.

علیهذا جا دارد از شهردار و کلیه عواملی که به خواسته و مطالبات بحق مردم نجیب و صبور خرم آباد و سایر شهرهای استان توجه نموده و تمام سعی و تلاش و انرژی خود را در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم بکار می گیرند خالصانه تشکر و قدردانی گردد.

در پایان با توجه به اینکه اکثریت مردم از وضعیت آسفالت کوچه و خیابانهای خرم آباد و سایر شهرهای استان گله مند و ناراضی می باشند، پیشنهاد می گردد شهرداری ها با اختصاص اعتبار و اکیپی ویژه به صورت شبانه روزی حداقل نسبت به تعمیر و صاف نمودن چاله چوله ها و تراز پستی و بلندی خیابانها (ترجیحا خیابانهای اصلی ) با آسفالتی نرم و باکیفیت اقدام نمایند. چرا که مردم دیگر تحمل این همه نابسامانی و ناهنجاری در تمام زمینه ها را ندارند و حقیقتا از دست مسئولین محلی به نوعی عصبانی هستند. امیدواریم مسئولین محترم، مردم را بیش از این درک نموده و به خواسته آنان جامه عمل پوشانده و اصول اولیه حقوق شهروندی آنان را رعایت فرمایند./ کیوان رباطی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری پژواک لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false