×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تعطیلی تمام تاسیسات گردشگری لرستان؛ کرونا ۹۳ میلیارد تومان خسارت به بار آورد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان با اشاره به تعطیلی تمامی تاسیسات گردشگری لرستان گفت: کرونا ۹۳ میلیارد تومان به حوزه گردشگری لرستان خسارت وارد کرده است.

اسکندر فلاح‌وند، معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان اظهار داشت: متاسفانه سال ۹۸ با وقوع سیل در سراسر کشور و در اواخر سال ۹۸بیماری کرونا باعث رکود گردشگری شد.
وی با بیان اینکه استان لرستان بیشترین آسیب را در این حوزه دیده است، افزود: کرونا بیشترین تاثیر و آسیب اقتصادی را به حوزه گردشگری وارد کرده، در این مدت بازار و فعالیت‌های اقتصادی فعال شد ولی فقط صنعت گردشگری هنوز نتوانسته فعالیت خود را از سر بگیرد.
معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان درخصوص اقدامات انجام شده برای رفع موانع گردشگری عنوان کرد: برنامه‌های پیشنهادی به وزارتخانه و هیئت دولت داده‌ایم مبنی بر اینکه با پایان کرونا یک روز به تعطیلات آخر هفته یا اول هفته اضافه شود و مرخصی چند روزه به کارمندان دولت بدهند تا بتوان این صنعت را دوباره از این حالت رکود خارج کرد.
وی بیان کرد: در حال حاضر فقط در حوزه هتل ها می توانیم فعالیت داشته باشیم، تورهای گردشگری کنسل شده و مراکز پذیرایی تعطیل است.
فلاح‌وند تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز این بیماری در استان لرستان، در حال حاضر تمام تاسیسات گردشگری لرستان تعطیل است؛ تا تیر ماه امسال کرونا ۹۳میلیارد تومان به حوزه گردشگری استان خسارت وارد کرده است و حدود ۸۵ درصد تعدیل نیرو داشته‌ایم.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false