×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تعطیلی یک هفتگی مدارس پلدختر و معمولان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه مدارس لرستان در موعد مقرر بازگشایی خواهد شد، گفت: برای بازگشایی مدارس مناطق آسیب دیده از سیل نیز برنامه ریزی شده است.

به گزارش پژواک لرستان، رضا زینی‌وند به برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش لرستان برای بازگشایی مدارس مناطق سیل زده اشاره کرد و افزود: تا حد امکان از تأخیر در بازگشایی مدارس این مناطق جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مناطق سیل زده از ظرفیت مدارسی که هنوز قابل بهره برداری هستند، برای بازگشایی به موقع مدارس استفاده خواهد شد، تصریح کرد: همچنین در مناطقی که مدارس به طور کامل تخریب شده‌اند کلاس‌های درس در کانکس‌های پیش بینی شده دایر خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: در صورتی که هیچ راهی برای دایر کردن مدارس در مناطق سیل زده وجود نداشته باشد، دانش آموزان این مناطق، سال جاری تحصیلی را حداکثر با چند روز تأخیر ادامه خواهند داد.
وی یادآور شد: فعالیت آموزشی مدارس پلدختر و معمولان با یک هفته تاخیر آغاز می‌شود.

زینی وند مقدم گفت: با هماهنگی با استاندار لرستان، فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی پلدختر و معمولان با یک هفته تاخیر از ۲۴ فروردین آغاز می‌شود و در سایر شهرستان‌ها و مناطق سیل زده نیز مطابق مصوبه ستاد مدیریت بحران لرستان و به محض تصمیم فرمانداران از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام می گیرند.
انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false