×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تفاهم‌نامه بازسازی شبکه توزیع برق پلدختر و معمولان امضا شد

در مراسمی تفاهم‌نامه بازسازی شبکه توزیع برق شهرهای سیل‌زده پلدختر و معمولان امضا شد.

به گزارش پژواک لرستان، صبح امروز شنبه در نشستی تفاهم نامه بازسازی شبکه توزیع برق شهرهای سیل زده پلدختر و معمولان امضا شد.

این مراسم با حضور غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، استاندار لرستان، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شرکت توزیع برق لرستان و مرکزی برگزار شد.

فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه امروز تفاهم نامه‌ای در خصوص بازسازی اساسی شبکه‌های توزیع برق شهرهای پلدختر و معمولان داشتیم، اظهار داشت: با این اقدام به دنبال این هستیم که پایداری شبکه‌ها را بالا ببریم و هم سطح تاب آوری و کیفیت خدماتی که مشترکین می‌دهیم را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه نتیجه این تفاهم نامه و اقداماتی که در قالب آن صورت می‌گیرد آن است که اگر سیل مشابهی داشتیم دیگر زیرساخت‌های اساسی ما تخریب نشود، تصریح کرد: زیرساخت همه خدماتی که به مردم داده می‌شود از بحث امنیتی گرفته تا بهداشت به برق بستگی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان خاطرنشان کرد: شرکت توانیر با توجه به جلسات متعددی که داشتیم طرحی دادند که یک شرکت مقیم در استان‌های خسارت دیده مستقر شود و چند پروژه اساسی را از صفر تا صد انجام دهد.

بر اساس این گزارش، شرکت توزیع برق استان مرکزی به عنوان دستگاه معین در پلدختر و معمولان کار بازسازی شبکه های برق را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false