×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش از استاندار لرستان

در مراسمی با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و وزرای کشور و آموزش و پرورش در همایش ملی گرامیداشت هفته شوراهای آموزش ‌و پرورش که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، از دکتر خادمی استاندار لرستان، به مناسبت کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش لرستان در زمینه سیاست گذاری و برنامه ریزی و جلب و جذب مشارکتهای همگانی، تقدیر به عمل آمد .

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان؛ در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و وزیر کشور از دکتر سید موسی خادمی، استاندار لرستان و رئیس شورای آموزش و پرورش لرستان بعنوان استان برتر با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد .
در این مراسم دکتر محمود ثمینی به نمایندگی از طرف استاندار لرستان حضور یافت.

در متن پیام وزرای کشور و آموزش و پرورش خطاب به دکتر خادمی این گونه آمده است :
شورای آموزش و پرورش با بهره گیری از خرد جمعی، ظرفیت های محلی و منطقه‌ای و استفاده از مواد قانونی مصوبه مجلس شورای اسلامی ،مصداق بارز تحقق، سیاست توسعه مشارکت ها در نظام تعلیم و تربیت کشور است .
ارزیابی های انجام شده از عملکرد شورای آموزش و پرورش استانها نشان می دهد که با تدبیر و همت جنابعالی به عنوان رئیس شورا و تلاش و همدلی سایر اعضا رتبه برتر را در سطح کشور از حیث سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در جلب و جذب مشارکتهای عمومی و کاهش بلایای طبیعی، کسب نموده اید بدین مناسبت از حسن تدبیر ،اهتمام و مساعی شایسته جنابعالی در زمینه آموزش و پرورش به عنوان بستر توسعه همه‌جانبه تشکر و قدردانی می نمایم و بر ضرورت تداوم همکاری و هم افزایی استادان پژوهشگران مدیران و کارشناسان فرهیخته برای جلب مشارکت عمومی و تقویت نظارت همگانی تاکید داریم .

گفتنی است برگزاری منظم جلسات به ریاست استاندار لرستان مطابق تقویم اجرایی، طرح و ارائه دستور کارهای مناسب، مصوبات کیفی و قابل اجرا که در نهایت منجر به کاهش هزینه ها و پیشرفت در امر آموزش و پرورش لرستان شده است ازجمله معیارهای این انتخاب بوده است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این همایش با اشاره به اینکه سرمایه انسانی در آموزش‌وپرورش تربیت می‌شود،اظهارکرد: سرمایه انسانی مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه کشور است و کشورهایی که به توسعه رسیده‌اند از سرمایه انسانی مناسبی برخوردار بودند و وقتی سرمایه‌های بلندمدت در حوزه‌های مختلف انجام دادند به کشور توسعه‌یافته تبدیل شدند بنابراین در موضوع سرمایه انسانی، آموزش‌وپرورش کانون تربیت این سرمایه است.
معاون اول رئیس‌جمهور افزود: آموزش‌و پرورش به‌عنوان بزرگ‌ترین دستگاهی است که نسلی را باید تربیت کند. آموزش و پرورش باید ببیند و درک کند که آینده دنیا و کشور به چه سمت و سویی حرکت می‌کند و باید نیروی توانمند تربیت کند که در مقابل موج‌های مختلف مقاومت کند و به توسعه کشور کمک کند و این رسالت بر دوش آموزش و پرورش است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false