×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در آستانه خلق یک شگفتی



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، مراحل قبل رقابت‌های جام حذفی در مقابل تیم فوتبال شهید قندی یزد در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر یک و در مقابل نفت مسجدسلیمان با نتیجه چهار بر سه به برتری رسیده بود.

خیبر خرم‌آباد در سال های دور و در جام حذفی سال ۱۳۶۵ در مرحله یک هشتم موفق شد ۲ بر یک متحد همدان را از پیش رو بردارد، در مرحله یک چهارم میزبان پرسپولیس تهران بود که با یک گل به برتری رسید، در نیمه نهایی سه بر یک پاس بوشهر را شکست داد و در فینال با ۲ گل مغلوب ملوان بندر انزلی شد و به مقام نایب قهرمانی جام حذفی رسید.
اکنون که خیبر یکبار نایب قهرمان این رقابت ها شده می تواند با روحیه مناسب، نظم دفاعی، کار تیمی منسجم و موقعیت سازی در نوک حمله، نفت آبادان را شکست دهد تا بار دیگر تاریخ ساز شود و به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی راه یابد.
خیبر در مرحله یک هشتم نهایی در حالی باید به مصاف تیم صنعت نفت آبادان لیگ برتری برود که این تیم از ۲۰ بازی با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول ۱۶ تیمی قرار دارد و خیبر نیز از ۲۲ بازی ۳۱ امتیاز را کسب کرده و با تفاضل گل مثبت هفت در رده ششم جدول ۱۸ تیمی رقابت های دسته اول فوتبال کشور جای گرفته است.
لازم به ذکر است که با حکم مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد، علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس به عنوان مشاور مالک باشگاه خیبر خرم آباد منصوب شده که این انتصاب در روحیه بازیکنان و ارتقای عملکرد آنان مشهود است.
کریمی سابقه عضویت در تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی، استیل آذین، الاهلی امارات، السلیسه و القطر قطر، شالکه ۰۴ و بایرن‌مونیخ آلمان را در پرونده خود دارد که می تواند باحضور خود از نظر روحیه بر بازیکنان و کادر فنی تاثیرگذار باشد.
خیبر که در نیم فصل اول رقابت های دسته اول فوتبال باشگاه های کشور نتایج قابل قبولی را کسب نکرده بود و در انتهای جدول قرار داشت، توانست با جذب چندین بازیکن باتجربه در پست های مختلف و کسب امتیازات لازم خود را تا رده ششم جدول بالا بکشد و اکنون نیز به برد صنعت نفت لیگ برتری امیدوار است.
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نیازمند خرید و بکارگیری بازیکنان باتجربه در پست‌های مختلف بود که فرزاد محمدی مهاجم نیم فصل اول ماشین سازی تبریز، احسان جودکی کاپیتان تیم های نوجوانان، جوانان و امید پیکان تهران، مرتضی غلامعلی تبار مدافع سابق ملوان بندرانزلی، روزبه شاه علیدوست کاپیتان پیشین سایپا تهران، محمد جواد عباسی بازیکن آلومینیوم اراک، مصطفی نوروزی بازیکن نساجی قائمشهر، آرش افشین بازیکن سابق استقلال تهران را جذب کرد که امید دارد با ترکیب جدید نیم فصل دوم لیگ دسته یک، بتواند برنده امروز بازی جام حذفی هم باشد.
آلومینیوم اراک و تراکتور سازی تبریز، خیبر خرم آباد و صنعت نفت آبادان، نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی، خوشه طلایی ساوه و سپاهان، گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، شاهین بندر عامری بوشهر و پرسپولیس، قشقایی شیراز و فولاد خوزستان دیگر رقابت های مرحله یک هشتم جام حذفی هستندمیرملاس/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false