×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جبران خسارات سیل زمانبر است

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه بازسازی جاده‌ها و پل‌های تخریب شده در سیلاب زمان بَر است، گفت: فعلا با احداث پل موقت راه دسترسی روستاها برقرار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، سید موسی خادمی در بازدید از مناطق سیل زده لرستان با اشاره به بارش‌های شدید چند روز اخیر و مدیریت این بحران از نزدیک، اظهار کرد: با توجه به مشکلات حوزه زیرساخت‌ها در پلدختر امروز به اتفاق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این شهرستان از مناطق خسارت دیده بازدید به عمل آمد.
وی با بیان اینکه حجم تخریب و خسارات وارده بیش از حد تصور است، افزود: تقریباً در حوزه چگنی، معمولان و بخش مرکزی تمام مسیر از خرم‌آباد تا پلدختر دچار مشکل شده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: بیشتر راه‌ها و پل‌هایی که از جاده اصلی به سمت روستاهای پر جمعیت منشعب شده از بین رفته و پل‌های مسیر اصلی جاده نیز تخریب شده‌اند.
خادمی ادامه داد: همچنین عبور و مرور روستاییان مسدود و به لحاظ برخورداری از امکانات آب، برق و گاز نیز دچار مشکل شده‌اند.

وی با بیان اینکه اکنون برای امدادرسانی به این مناطق بالگرد آماده و در اختیار است، گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مشغول کمک رسانی هستند.
استاندار لرستان گفت: بازسازی جاده‌ها و پل‌ها زمان‌بر بوده و نیاز به اعتبار سنگین دارد از این رو به طور موقت راهداری و دستگاه‌های ذی‌ربط کارهای اولیه مانند احداث پل موقت برای برقراری راه‌های ارتباطی را انجام خواهند داد.

خادمی با بیان اینکه حجم خسارات به شدت بالاست، عنوان کرد: بیشتر خسارات به زیربناها و تأسیسات دولتی وارد شده است.

وی افزود: همچنین در بخشی از روستاها و شهر معمولان به منازل و مغازه‌های حاشیه جاده خساراتی وارد شده که به زودی برآورد خواهند شد.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false