×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جزئیات سهام عدالت در لرستان؛ ارزش سهام هر فرد چقدر است؟


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/مديرکل امور اقتصاد و دارايي لرستان گفت: هم اکنون ارزش سهام‌هاي ۴۹۲ هزار توماني و ۵۳۲ هزار توماني در بازار تا حدود ۹ ميليون تومان و ارزش سهام‌هاي يک ميليون توماني نيز تا حدود ۲۰ ميليون تومان تخمين زده مي‌شود که پس از آزادسازي سهام مي‌توان معاملات را انجام داد.

ماندگار مرادي‌فر، مديرکل امور اقتصاد و دارايي لرستان اظهار داشت: سهام عدالت از سال ۸۴ و پس از ابلاغ سياست‌هاي کلي اصل ۴۴ قانون اساسي با هدف تامين عدالت اجتماعي فقر زدايي و گسترش تعاون در اقتصاد ايران از سوي دولت استارت زده شد. در پي اقدامات صورت گرفته اکنون در کل کشور ۴۹ ميليون و ۱۵۲ هزار نفر داراي سهام عدالت هستند که يک ميليون و ۵۶۴ هزار لرستاني نيز داراي اين نوع سهام هستند.
مديرکل امور اقتصاد و دارايي استان لرستان با بيان اينکه ارزش سهام لرستاني‌ها بالغ بر ۱۲ هزار ميليارد تومان است، گفت: در برهه کنوني دولت به دنبال مردمي کردن اقتصاد و واگذاري سهام عدالت به مردم است که بر اين اساس کار واگذاري و مديريت سهام به روش‌هاي مستقيم و غيرمستقيم انجام خواهد شد.
وي با بيان اينکه دولت در اين مرحله فقط مديريت سهام به مردم واگذار مي‌کند، خاطرنشان کرد: در روش مستقيم پس از اتمام مرحله اول دولت سهامدار را آزاد مي‌گذارد که هر فعاليتي با سهم خود انجام دهد و در روش غير مستقيم نيز سهام افراد توسط شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري استاني مديريت خواهد شد و در بورس فعاليت خواهد کرد.
مرادي‌فر گفت: افرادي که توانايي انجام فعاليت در بورس را ندارند بهتر است روش غيرمستقيم را انتخاب کنند اما افرادي که با بورس و فعاليت آن آشنايي دارند مي‌توانند روش مستقيم را جهت مديريت سهام خود در بازار بورس انتخاب نمايند.
وي يادآور شد: پس از آزادسازي سهام براي تمام افرادي که داراي سهام عدالت هستند از سوي دولت خود بورسي صادر مي‌شود.
مديرکل امور اقتصاد و دارايي لرستان تصريح کرد: سازمان بورس به دنبال ارائه برنامه و راهکاري است که به جز مرحله احراز هويت تمام به صورت غيرحضوري و الکترونيکي انجام شود.
وي با بيان اينکه انتخاب روش مستقيم يا غير مستقيم مديريت سهام تا ۸ خرداد امکان‌پذير است، بيان داشت: هم اکنون ارزش سهام‌هاي ۴۹۲ هزار توماني و ۵۳۲ هزار توماني در بازار تا حدود ۹ ميليون تومان و ارزش سهام‌هاي يک ميليون توماني نيز تا حدود ۲۰ ميليون تومان تخمين زده مي‌شود که پس از آزادسازي سهام مي‌توان معاملات را انجام داد.فارس

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false