×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی نهاده‌های دامی از امروز


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران از حذف ارز ۴۲۰۰ برای واردات نهاده‌های دامی از اول دی ماه خبر داد. همچنین براساس نامه منتشر شده توسط انجمن توزیع نهاده‌های دامی، واردات این محصولات از اول دی ماه بر مبنای ارز نیمایی خواهد بود.

مجید موافق قدیری عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و رئیس هیات مدیره انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان کشور در گفتگو با مهر با اشاره به حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی از ابتدای دی، گفت: وزارت جهاد کشاورزی از اول دی ارائه لیست و معرفی واردکنندگان کالاهای اساسی را برای دریافت ارز ۴۲۰۰تومانی به بانک مرکزی متوقف می کند.

وی اضافه کرد : محاسبه محموله های روی آب و تخلیه نشده هم با ارز ترجیحی انجام می شود. ضمن اینکه طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی سهمیه دام عشایر و روستایی و همچنین پرورش دهندگان طیور در سامانه بازارگاه تا آخر آذر تامین و تدارک دیده شده است تا نگرانی تولیدکنندگان کاهش پیدا کند.

در همین رابطه، هیات مدیره انجمن توزیع‌کنندگان نهاده کشور در نامه‌ای به اعضای خود، از حذف ارز ترجیحی خبر داد. به گزارش صدای بورس، هیات مدیره انجمن توزیع‌کنندگان نهاده کشور در این نامه آورده است: با حضور نمایندگان اکثریت تشکل‌های ملی صنعت طیور کشور، جلسه‌ای با دماوندی نژاد، معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی برگزار و مقرر شد که از اول دی ماه (امروز) نرخ ارز تخصیصی جهت واردات نهاده‌های دامی بر مبنای ارز نیمایی (٢۴٠١٩٠ ریال) محاسبه شود.

قرار است امروز اول دی ماه جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره انجمن توزیع‌کنندگان نهاده و معاونت امور دام وزارت جهادکشاورزی جهت بررسی آینده توزیع نهاده در کشور برگزار شود.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false