×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دستور رئیسی به وزارت نفت: این آخرین بار نیست؛ خودتان را ایمن کنید


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ رئیس جمهور در بازدید سرزده از وزارت نفت گفت: حملات سایبری نه اولین بار است که انجام می شود و نه آخرین بار است؛ خودتان را برای پیشگیری و مقابله آماده و ایمن کنید.
 
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور که برای پیگیری مشکلات پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، به وزارت نفت رفته بود، بر پیشگیری از وقوع این حملات تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد فتنه است، بصیرت و هوشمندی مردم در این بحران زمینه خوبی برای جلوگیری از این حوادث احتمالی است. به چند دلیل به وزارت نفت آمده ام تا ابتدا به وزیر و همکارانش خسته نباشید بگویم در گام دوم تاکید بر آمادگی و پیشگیری است.
 رئیسی با اشاره به اینکه به چند جایگاه سوخت در پایتخت به صورت سرزده رفته است، گفت: با حضور در چند پمپ بنزین شاهد تلاش جایگاه داران برای سوخت رسانی توام با رفع مشکلات بودم. در برخی جایگاه ها با کارت سوخت و در برخی بدون کارت سوخت عرضه می شود.
جواد اوجی، وزیر نفت نیز توضیحاتی را در رابطه با عملیات صورت گرفته برای رفع بحران توضیح داد.
در این جلسه جلیل سالاری رئیس شرکت ملی پالایش و پخش نیز در ارتباط زنده ویدئوکنفرانسی گزارش عملکرد این شرکت را به رئیس جمهور ارائه کرد
وی تاکید کرد:  تمام ظرفیت IT وزارت نفت به کار گرفته شده تا طی روزهای آینده ایمن سازی و رفع مشکل انجام شود
رئیس جمهور در این زمینه پاسخ داد: تمام دستگاه ها باید بر ایمن سازی توجه کنند. این وظیفه ایمن سازی بر عهده تمام دستگاه ها به ویژه وزارت نفت است.
بازدید میدانی رئیس جمهور از یک جایگاه سوخت در تهران
آیت الله سید ابراهیم رییسی همچنین با حضور در سطح شهر تهران، ضمن بازدید از جایگاه توزیع سوخت، با مراجعان به این جایگاه درباره نحوه توزیع سوخت گفت وگو کرد. باشگاه خبرنگاران

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false