×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دستگاه‌ها ظرفیت نقد پذیری خود را ارتقا دهند

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان  گفت: روابط عمومی‌ها و اهالی رسانه‌ها برای تغذیه مخاطبان خود به داده‌های گوناگون اطلاع رسانی نیاز دارند که بخشی از آنها توسط روابط عمومی‌ها تولید و عرضه می‌شود.

به گزارش پژواک لرستان، “محمد آریان‌پور” در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان با تاکید بر لزوم انعکاس صحیح و واقعی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه رسیدگی به امور سیل زدگان، اظهار کرد: مجموعه استان اقدامات و خدمات مناسبی را به سیل زدگان حین بحران و پسا بحران به ویژه در زمینه‌های کمک‌های بلاعوض، تسهیلات ساخت و تعمیر، تامین زمین و… ارائه کرده که نیاز به اطلاع رسانی دارد.

وی افزود: فرآیند رسیدگی به امورات مردم در مناطق سیل زده لرستان نسبت به سایر استان‌های سیل‌زده در وضعیت مطلوب‌تری قرار دارد و این در سایه تلاش همه خدمت‌گزاران نظام، خیرین، نهادهای انقلابی و مدیریت استاندار محترم اتفاق افتاده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری شناخت جایگاه خطیر رسانه‌ها و همکاری متقابل روابط عمومی‌ها با رسانه به ویژه رسانه‌های محلی را یک اصل دانست و بیان کرد: روابط عمومی‌ها برای اطلاع‌رسانی و ارتباط بهتر با افکار عمومی به ابزارهایی نیاز دارد که مهمترین آن‌ رسانه‌ها هستند، از طرفی رسانه‌ها برای تغذیه مخاطبان خود به داده‌های گوناگون اطلاع رسانی نیاز دارند که بخشی از آنها توسط روابط عمومی‌ها تولید و عرضه می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در واگذاری عادلانه آگهی‌ها دقت نظر کافی را داشته باشند، افزود: رعایت قوانین و مقررات در تخصیص یارانه‌ها به مطبوعات توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی ضروری است.

آریانپور با تاکید بر اینکه رسانه‌هراسی را باید از روابط عمومی‌ها بزدائیم و به مکمل یکدیگر بودن رسانه و روابط عمومی اشاره کرد و افزود: نقد سازنده نیاز امروز جامعه است و دستگاه‌ها باید ظرفیت نقد پذیری خود را ارتقا داده و نسبت به شفاف سازی و ارائه گزارش عملکرد خود اقدام کنند.

گفتنی است در این جلسه که با حضور مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد روابط عمومی دستگاه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را در حیطه چگونگی عملکردها ارائه دادند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false