×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دفاع از زندگی مردم در شرایط سخت خط قرمز همه مدیران دستگاه های اجرایی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: دفاع از زندگی مردم در شرایط سخت خط قرمز همه مدیران دستگاه های اجرایی است 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، احمد مرادپور شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران سالن جلسات استانداری لرستان اظهار کرد: با توجه به شدت بارش ها و سیلاب های اخیر در نقاط مختلف استان با هوشیاری کامل و تدابیر ستاد مدیریت بحران از خسارات جانی جلوگیری شد.
وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید برآورد خسارت سیل را جمع آوری کنند تا بتوانیم آنها را جبران و برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنیم.
مراد پور بیان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و وزارت نیرو در اوایل هفته آینده شاهد بارش های قوی و سیل آسا در استان خواهیم بود که باید کاستی هایی که در سیلاب های گذشته داشتیم را برطرف کرده و نقاط حادثه خیز در سیلاب را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران باید با جدیت کامل در روزهای اوایل هفته آماده باشند و برای کاهش خسارت تلاش کنند.
وی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران شهرستان های دوره چگنی و پلدختر نیز باید در بارش های هفته آینده آمادگی خود را برای جلوگیری از بروز هرنوع مشکل داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: دفاع از زندگی مردم در شرایط سخت خط قرمز همه مدیران دستگاههای اجرایی است و ما باید در زمان بحران با عزم جدی وارد کار شویم تا جایی که از ورود آب به منازل مردم جلوگیری شود.
انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false