×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دکترمجید احسانفراستاد دانشگاه و کنشگرسیاسی اصلاح طلب


دکتر بهزاد مومنی مقدم، همه ویژگی های نمایندگی ملت رادارد.

اگرچه امروز، دراین که مجلس دیگر آنچنان یا در راس امور نیست یا به حاشیه رانده شده و اعتماد عمومی ملت به این نهاد قانونگذار به شدت ضربه خورده است اما با این حال دلسوزان این ملک اهورایی دل در گرو این مرز و بوم دارند و باید این فضای خشک و یخزده و بی روح را بشکنند و جانی دوباره به کالبد آن بدمند.

مجلس دو وظیفه ذاتی قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون را دارد نماینده یک حوزه انتخابیه نه تنها از آن آن حوزه بلکه نماینده کل کشور و صدای رسای یک ملت است.

پیش مقدمه وضع قوانین، اشراف کامل به همه مناسبات بین المللی و روابط حاکم بر جهان امروز و شناخت سازمان ها و بخش های کاملا درگیر با قوانین مختلف سازمان هاست.

در این راستا ودر عصر اکنونی بعداز اشتباهات مکرر، درفربه کردن و فرستادن افرادی که هیچ لیاقت و استعدادی در آن موضوعات فوق نداشتند به مجلس که باعث تنشهای مختلف گردید، عقلانیت امروز حکم می کند که در حوزه های کاملا تخصصی افرادی که تسلط به روابط حاکم بر مناسبات بین اللملی و حقوقدان به نحو شایسته باشند را انتخاب کنیم تا برای یک بار هم که شده مجلسی و نمایندگانی در خور توجه و لایق و متخصص داشته باشیم.

امروزه کارهای تخصصی را باید به اهلش سپرد و این بهترین راه برون رفت از مشکلات کنونی است.
ایمان دارم که دکتر بهزاد مومنی مقدم همه ویژگی های نمایندگی ملت و همچنین توانایی جبران مافات انسان های بی هویت را داشته و دارد.

انتظار عموم و نخبگان جامعه این است که با در نظرگرفتن مشکلات نسل امروز و نسلهای آینده با این انتخاب در پیشگاه نسل های آینده خجل و سرافکنده نگردیم.
بهزادمومنی مقدم هم خوب حرف می زند و هم حرف خوب می زند و هم این دورا در قالب عمل نشان خواهد داد.

درخواست این حقیر از هم اندیشان، جوانان، زنان و مردان این است که از سد طائفه و جناح گذشته و به فکر امروز و آینده و بسامان کردن این همه نابسامانی که مسبب آن جز انتخابهای بد خود چیزی نبوده باشیم!
توقع دارم بعداز همه خرابکاری ها و فرستادن انسان های بی لیاقت به مجلس با این انتخاب و انتخاباتی شبیه این جوان با سواد و با لیاقت خودرا درپیشگاه خدا و فرزندانمان سرافراز و سربلند نماییم!

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false