×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دکتر سعید رحیمی، مردی از تبار دلاوران گردان کمیل، رئیس بیمارستان شهید رحیمی(بخش دوم): محمود نظری

دیار سرافراز لرستان همیشه فرزندان برومند نخبه و فرهیخته ای داشته و سالهاست در مظلومیت و انزوا با دستانی خالی و اراده ای پولادین به نبرد اهریمن توسعه نیافتگی رفته و هنگامی که در معیت و همجواری این رزمندگان دیروز و پاسداران جبهه ی سلامت میروی و این همه خضوع و خشوع را در وجودشان می بینی، بیاد مردان جبهه و جنگ میفتی که چگونه با دستانی خالی اما اراده ی پولادین تهمتن وار می خروشیدند و نارنجک در دست جان شیرینشان را فدای سرزمین پرشیای بزرگ می کردند!

یکی از فرماندهان دیروز گردان کمیل، امروز رخت سفید خدمت پوشیده و همراه کادر پزشکی، پرستاری و بهورزی به همشهریان عزیز لرستانی خدمات میدهد و چون کوه استوار و نستوه بلبل طبعش یا هوکنان شقایق های تاول زده ی دیارمان هوای سلامت و تجلی می بخشد و از برکت عطر وجودش ابروهای چین خورده وا می گردد و مزه ی سلامت را بر سفره ی معرفت همشهریانمان می بخشد و مغازه ی سخاوتش، رونق حیات و زندگانی به پرستوهای بیمار و تاول زده می بخشد و صفا را به زندگی ها بر می گرداند!
قصه ی دکتر رحیمی؛ قصه ی مدیری است که شب و روز بشهادت همکارانش باغ زندگانی ها را حیات می بخشد و شور و شوق را به زندگانی ها بر می گرداند! دکتر رحیمی؛چشم اندازش،نرم های کشوری و جهانی است و معتقد است اگر اندکی همت گردد، اقلا در مقوله ی بهداشت و درمان، ظرفیتهای بزرگی در شهرما وجود دارد و چنانچه این ظرفیت ها بالفعل گردند، لرستان می تواند به مکانی برای توریست درمانی بدل گردد و با توجه به نزدیکی به کرمانشاه و مرز مهران، اکیپ هایی از متخصصین پزشکی به مرز و بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) اعزام کنیم و نام لرستان را بر تارک علوم پزشکی ایران و خاورمیانه ماندگار کنیم!

یکی از بزرگترین آرزوهای این پزشک متعهد و فرزند واقعی لرستان، بیمارستان یا درمانگاه زنان در داخل بیمارستان شهید رحیمی است! هنگامی که دکتر سعید رحیمی از این دغدغه و آرزویش سخن می گوید، اشک در چشمان هر آزاده ای حلقه میزند و بر این فرزند خلف و درد آشنای لرستان در دل آفرین ها می گوید و هنگامی که دکتر رحیمی از کودکی اش میگوید که در روستاهای محروم سلسله درس خوانده و همزمان با دبیرستان به شهر خرم آباد کوچ کرده، مرد می خواهد که اشک در چشمانش حلقه نزند و بر تبار اهورایی این مرد درودها نفرستد.

بشهادت همکارانش پس از خرید، جای استانداری لرستان و راه اندازی درمانگاه شعبه دوم، دکتر رحیمی طرحی مطالعاتی را ارائه و مورد بررسی قرار میدهد که از بیمارستان شهید رحیمی تا مرکز استانداری چهار صد و سی و سه متر فاصله، طبق طرحی که مطالعات اولیه اش انجام گرفته، ۱۱ متر تونل از زیر پارک شهر زده گردد، و بصورت منو ریل،ارتباط بین مرکز و شعبه دوم برقرار گردد تا بزرگترین چالش و کمبود فضای بیمارستانی حل گردد(لازم به توضیح است این طرح مطالعات اولیه اش انجام گرفته و بزودی شروع می گردد)

بزرگترین موفقیت بیمارستان شهید رحیمی، انجام پیوند قرنیه ی چشم برای اولین بار در لرستان می باشدو این پزشک متعهد بزرگترین رویایش که قابلیت اجرایی شدن را دارد ایجاد درمانگاه تخصصی زنان می باشد!

کسب رتبه ی اول اعتباربخشی در بین تمام بیمارستانهای دولتی و خصوصی کشور، بیانگر این نکته است که دکتر رحیمی شخصیتی است خوشفکر که نشان میدهدآن کس که زیبا میندیشد زشت عمل نمیکند!

کسب عنوان مددکار برتر کشور!
کسب عنوان سومین آزمایشگاه برتر ایران!
کسب عنوان پنج بیمارستان برتر ایران در
آواب!!
کسب عناوین اول ورزش در بین پرسنل بیمارستانی ایران!
جذب ۱۷۰ نفر از بهترین متخصصین و فوق تخصص های برتر ایران؛ این عناوین همگی نشان از درایت و لیاقت مرد با اراده ای آهنین دارد که در مصائب و تنگ دستی ها بواسطه ی اعتبارات بیمارستانی، همچون فولاد آبدیده گردیده و این عناوین بیانگر اینست که:
دکتر رحیمی درد را خوب تشخیص داده و خوب میداند در فضای رفاقت با آرامش میتواند پرسنل را هدایت کرد و بیشترین بازدهی و خروجی مثبت را دشت کرد!

دکتر رحیمی خیریه ی عسلیان را با ساختمان فرسوده در شان مردم خرم آباد نمی داند و آرزویش ایجاد بیمارستان تخصصی زنان و زایمان است و معتقد است، اگر اندکی همت گردد می تواند از درآمدهای مراکز شهید رحیمی یک و دو، این مهم محقق گردد و به آرزوی دیرینه اش برسد!!

بیمارستان جنرال شهید رحیمی طبق زبان آمار، سال گذشته پذیرای حدود چهارصد و اندی هزار نفر بوده یعنی بطور میانگین روزانه هزار و اندی از شهروندان لرستانی و کشورهای اطراف از این بیمارستان با افتخار خدمات درست گرفته اند./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false