×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دکتر یحیی ابراهیمی: لرستان یک بیمار است که همه جایش درد می کند

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از عباس دارایی خبرنگار بلوطستان، یحیی ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: این ظلم است که استان های کویری آب لرستان را برای صنایع خود انتقال بدهند و ما در کنار این ظرفیت خدادادی تشنه بمانیم، جوانان ما بیکار باشند ولی آنها که صنعت و گردشگری را برده اند، آب را هم ببرند!

ابراهیمی گفت: لرستان چیز اضافه ای نمی خواهد فقط حقابه خودش را می خواهد به نحوی که اگر ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی لرستان آبی شود، برای بیش از صدهزار نفر شغل ایجاد می شود و مشکل بیکاری رفع می شود.

وی گفت: ما برای تکمیل سدهای مان به ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که اگر همین سدها را بسازیم و سیصد یا چهارصد هزار هکتار از این اراضی را آبی کنیم ، مشکل بیکاری نیز رفع می شود.

وی با بیان اینکه ما هنوز خط ریلی برای توسعه همه جانبه استان نداریم، افزود: وضعیت امروز لرستان مثل بیماری است که همه جایش درد دارد، به هر عضوی که از این بیمار دست بزنیم، درد دارد و آقای رئیس جمهور هم توجه داشته باشند و همه مسئولین استانی و همه کسانی که در نهاد ریاست جمهوری مسئولیت دارند که اولویت با تکمیل پروژه هایی باشد که نیاز یک شهرستان را برطرف می کند./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false