×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
روند کرونایی‌ها در رومشکان فوق‌العاده افزایشی است


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ فرماندار رومشکان گفت: نسبت به ماه گذشته، تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان افزایش چشمگیری داشته است.

نعمت‌الله دستیاری، فرماندار رومشکان اظهار کرد: با اینکه رومشکان به لحاظ کرونا در وضعیت زرد قرار دارد اما در مقایسه با مدت مشابه ماه پیش روند افزایشی تعداد مبتلایان آن‌هم به‌صورت چشمگیر داشته‌ایم.
وی ادامه داد: یکی از عوامل این روند افزایشی می‌تواند بازگشایی مدارس باشد، چون به دنبال این کار ترددها زیاد شده و علاوه بر دانش‌آموزان و معلمان، والدین نیز همراه فرزندان برای حضور در مدرسه رفت‌وآمدهایی انجام می‌دهند که باعث افزایش تعاملات می‌شود.
دستیاری یادآور شد: ماه پیش تعداد مبتلایان در رومشکان سرعت آنچنانی نداشت اما الان روند فوق‌العاده افزایشی است.
فرماندار رومشکان تاکید کرد: به‌طور مداوم نظارت‌ها در مدارس انجام می‌شود و هر مدرسه‌ای پروتکل‌ها را رعایت نکند یا موارد مشکوک به ابتلا داشته باشند، بلافاصله تعطیل می‌کنیم.
وی افزود: در بحث مدارس هیچگونه کم‌کاری قابل پذیرش نیست و در این راستا بازرسی‌های زیادی انجام می‌شود، چون خط قرمز ما سلامت مردم است.
دستیاری با بیان اینکه نماز جمعه هفته قبل نیز در رومشکان اقامه شد، تصریح کرد: همواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نماز جمعه در این شهرستان اقامه می‌شود.
فرماندار رومشکان گفت: در همه امور مطابق مصوبات ستاد ملی و استانی عمل می‌کنیم و همچنان از مردم می‌خواهیم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.ایسنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false