×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ساخت راه‌آهن دورود_بروجرد در مرحله انعقاد قرارداد است


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی ۲۶ کیلومتر راه آهن دورود – بروجرد در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار است و به زودی آغاز می‌شود.

عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی روز شنبه بیان داشت: سال ۹۶ قرار بود ادغام آنتنی(خط ریلی عبوری بدون ایستگاه) راه آهن دورود به بروجرد در پروژه دورود – خرم آباد – اندیمشک انجام شود که با توجه به اعتراض مردم و مطالبه آنها برای داشتن ایستگاه راه آهن، انجام نشد.
وی اظهار داشت: بر این اساس در سال ۹۷ اخذ مصوبه کمیسیون تخصصی ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه جهت راه آهن دورود – بروجرد – ملایر به عنوان شرط لازم برای اخذ ردیف ملی این طرح در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: سال ۹۸ اخذ ردیف ملی برای قانون بودجه ۱۳۹۹ جهت راه آهن دورود – بروجرد – ملایر انجام و بر این اساس، اردیبهشت ۹۹ مطالات طرح آغاز و این ردیف اعتباری در بودجه ۱۴۰۰ نیز تکرار شد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: اردیبهشت امسال برگزاری مناقصه جهت انتخاب پیمانکار به منظور اجرای ۲۶ کیلومتر راه آهن دورود – بروجرد به عنوان فاز اول خط ریلی دورود – بروجرد – ملایر برگزار و پیمانکار انتخاب شده و هم اکنون در حال طی مراحل اداری جهت انعقاد قرارداد است.
گودرزی با اشاره به آزادسازی مسیر در روستای حاجی آباد و زرشکه برای اجرای این طرح افزود: در دیدار با اهالی این ۲ روستا مقدمات آزاد سازی مسیر راه آهن فراهم و مبالغی برای تامین اعتبار مطالبات کشاورزان منطقه در نظر گرفته شده است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false