×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سامسونگ تمام ویژگی های گلکسی A42 5G را منتشر کرد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ اوایل ماه پیش سامسونگ ارزان ترین گوشی ۵G خود یعنی گلکسی A42 5G را معرفی کرد. چند عکس به صورت رسمی از این گوشی منتشر شد که در آن ویژگی هایی مانند نمایشگر  AMOLED به اندازه ۶٫۶ اینچی نشان داده شده است.

در اینفوگرافیک منتشر شده، سامسونگ جزئیات بیشتری از درون این گوشی هوشمند را نشان داده است. گلکسی A42 5G دارای نمایشگر Super AMOLED با کیفیت  HD+ است. لنزهای دوربین پشتی این گوشی شامل لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با دیافراگمf/2.2، لنز ماکرو ۵مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و لنز تشخیص دهنده عمق ۵مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است و داری دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و با دیافراگم f/2.2 است.

این گوشی یک چیپست cpu هشت هسته‌ای (دو هسته ۲٫۲گیگاهرتزی و شش هسته ۱٫۸گیگا هرتزی) دارد. نام این چیپست این گوشی هنوز مشخص نشده؛ اما با توجه به پیکربندی هسته های پردازنده و حداکثر سرعت کلاک آن ها به نظر می‌رسد که تراشه Snapdragon 750G در این گوشی قرار گرفته باشد. این تراشه اخیرا رونمایی شده است و قبلا در گوشی شیامی ۱۰T لایت به کار برده شده است.

A42 5G دارای رم ۴\۶\۸ گیگابایتی است و بستگی به ان دارد که شما کدام مدل را خریداری کنید. حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است و می‌توان از حافظه جانبی نیز استفاده کرد. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که حداکثر از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. سنسور اثر انگشت آن روی صفحه نمایشگر قرار دارد.

گلکسی A42 5G در رنگ‌های Prism Dot Black و Prism Dot White و Prism Dot Gray به بازار می آید. روز رونمایی و قیمت آن مشخص نیست ولی کاملا واضح است که این گوشی باید از مدل گلکسی A51 5G ارزان تر باشد.کلیک/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false