×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سخنان دکتر محمودوند در نشست خبری روز شنبه یکم آبان« بخش اول»


حفظ تمامیت ارضی کشور و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهیدان در گرو مطالبه گری و احقاق حقوق مردم است و اگر کسی کوتاهی کند دروغگویی بیش نیست و خیانت کرده است. همواره بدون آنکه صدایم بلرزد با افتخار حق مردم لرستان را منطقی و اصولی فریاد زده ام.

رئیس جمهور به مردم لرستان قول استاندار ویژه و ارتقاء استانداری لرستان به استانداری ویژه را داد. دولت آقای رئیسی در ادامه از نمایندگان خواست که افرادی را پیشنهاد دهند و الا نمایندگان به دستور حضرت آقا در مسائل اجرایی دخالت نمی کنند؛ امر مقام معظم رهبری جدای از احزاب ،دولت و اشخاص است و ایشان ولی امر است.

۶۵ نفر کت و شلوار های خود را بر تن کرده و آماده تکیه زدن بر صندلی استانداری لرستان شده بودند. نهایتا برای اولین بار در تاریخ لرستان نمایندگان روی یک گزینه واحد اجماع کردند و هر ۹ نفر به این عزیز رای دادند. توان،پتانسیل و سبقه ی این فرد به گونه ای بود که یقینا قوی ترین استاندار لرستان در طول تمام ادوار می شد.

وقتی دولت بدقولی کرده است چه کسی باید موضع بگیرد؟ مگر نه این است که نماینده در سنگر اول است و کوتاهی و سکوتش خیانت است! بنده نه زیاده خواه هستم و نه موضوعی را غیر اصولی و غیرمنطقی مطرح می کنم. بحث من هیچگاه در خصوص اشخاص نبوده است بلکه بحث بیش از ۴۰سال کلاه رفتن سر مردم مظلوم لرستان است.

در خصوص انتخاب استاندار بنده هم می توانستم بی تفاوت باشم و مثل بعضی ها به به و چه چه بگویم و بر تمام مصائب مردم نظیر خودکشی ها، بزهکاری، فقر، زندان، شوتی و … چشم ببندم. زمان میگذرد، مجلس سریع تمام می شود و خیلی زود مرگ همه ما فرا می رسد، اگر صادقانه از مردم دفاع نکنیم خسر الدنیا و الآخره می‌شویم.

استاندار محترم چندین بار در جمع دوستان در خصوص بنده ابراز محبت کرده اند.اختلاف به منافع استان خسارت می زند و حال که استاندار شروع به کار کرده است برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و معتقدم که همگی باید مرد و مردانه کمکش کنیم. با حمایت از استاندار باید جلوی ضرر کمر شکن و خسارت بار ادوار گذشته را بگیریم. انشالله از دکتر قالیباف، دکتر محسن رضایی و بسیاری از بزرگان حوزه امنیتی می خواهم که ایشان را حمایت و تقویت کنند. در عین حال در راستای منافع مردم اولین کسی خواهم بود که از ابزار قانونی نمایندگی استفاده خواهم کرد و وزیر کشور را مورد سوال، تذکر و حتی اگر نیاز باشد استیضاح قرار میدهم.

وزیر کشور باید نگاه ویژه به لرستان داشته باشد.آقای وحیدی یک رزمنده و بنده هم یک رزمنده ام اگر سنگینی فداکاری و خطرپذیری بنده و ایشان را در کفه ترازو بگذارند در پیشگاه خداوند متعال مرتضی محمودوند بارها با صداقت رفته است که بر نگردد. لذا آقای وحیدی ابدا نمی تواند نگاهی از بالا به بنده داشته باشد. درگذشته افرادی آنچنان بزدل بوده اند که شجاعت ما لرها را هم که زبانزد بوده است در مجلس مخدوش کرده اند اما محمودوند از احدی واهمه ندارد./ پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمودوند

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false