×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سخنی با برخی رسانه های بی هویت و دلال صفت: کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان

اهالی رسانه های واقعی، خوب می دانند رسالت یک رسانه چیست؟ برای چه به میدان خبر و کار سخت و پر مشقت روزنامه نگاری و خبرنگاری آمده اند؟ چه ضرورتی ایجاب شده به این میدان آمده اند؟ آیا هدف، حرکت در مسیر وظایف اصلی است یا بخاطر لقمه نانی از مسیر واقعی خود خارج شده اند؟

این سوالات، مجموعه سوالاتی است که پاسخ آن را هم اهالی رسانه و هم مردم که طرف حساب و مخاطب اهالی رسانه اند را خوب می دانند! هم مردم و اصحاب رسانه نیک می دانند کدام رسانه مردمی و در راستای روشنگری و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح و درست عمل می نمایند و کدام رسانه مشغول به دلالی، انتشار اخبار کذب و بی اساس و تخریب شخصیت های حقیقی و حقوقی برای کسب لقمه نانی حرام است!

خلاصه ی کلام من تقدیر، تشکر و قدردانی از اهالی و اصحاب رسانه ی شرافتمندی از جمله مدیران مسئول، سر دبیران، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان، اهل قلم و کلیه عزیزانی است که در عرصه خبر و خبرنگاری، اصول اخلاق حرفه ای و شغلی را به خوبی رعایت نموده و به شغل خبرنگاری آن گونه که هست فکر می کنند و هدف اصلی آنان از انتخاب این شغل، آگاهی بخشی، روشنگری و تنویر افکار عمومی در چارچوب قوانین و مقررات قانون مطبوعات و قانون اساسی کشور است.

همچنین مورد مواخذه و نکوهش قراردادن صاحبان رسانه، مدیران مسئول، سردبیران، روزنامه نگاران و خبرنگارانی که با نادیده گرفتن آبروی مردم قصد بازی با حیثیت شخصیت های حقیقی و حقوقی را دارند و بر خلاف عدالت و انصاف قصد تخریب، نقد غیر منصفانه، تحت فشار قراردادن و سو استفاده از جایگاه خطیر رسانه و آن هم صرفا برای کسب درآمد و روزی حرام را دارند. پس ننگ بر اهالی رسانه ای که در شمار این نوع دسته بندی قرار دارند! ننگ بر اهالی رسانه ای که در مسیر اهداف، ماموریت ها و رسالت خود منحرف شده و برای یک کارت هدیه ۱۰۰ تومنی خودش را می فروشد! ننگ بر صاحب رسانه ای که بخاطر غرض و مرض شخصی سعی در ترور شخصیت ها را دارد‌! ننگ بر صاحب رسانه ای که بخاطر تضاد فکری و سیاسی دست به هرکاری خلاف واقع می زند! ننگ بر صاحب رسانه ای که با فشار آوردن به برخی از مدیران و مسئولان کسب درآمد می کنند.

همه ی ما می دانیم رسالت یک رسانه، ارائه اخبار و اطلاعات صحیح و به موقع، روشنگری و تنویر افکار عمومی در کمال صحت، سلامت، عقلانیت و رعایت حقوق حقه مردم است.

پایگاه خبری پژواک لرستان در راستای اهداف، رسالت و وظیفه ای که در قبال مردم دارد، به آن دسته از رسانه هایی که در نقش دلالان ظاهر شده و قصد تخریب، ترور شخصیت، انتشار اخبار بدون منبع موثق و بدون هویت واقعی در فضای مجازی و تحت فشار قراردادن مدیران صادق، خوشنام، پاکدست و توانمند استان را دارند، هشدار می دهد در صورت ادامه حرکات زشت و ناپسندشان، چهره واقعی آنان را یکی پس از دیگری به مردم شریف استان معرفی می نماید تا درس عبرتی باشد برای آیندگان رسانه ای این آب و خاک مظلوم(لرستان) که بخاطر سیاه نمایی و بزرگنمایی برخی از این رسانه های روباه صفت به این روز کشیده شده است. به امید رخت بر بستن چهره کریه ریا، تظاهر، چاپلوسی و نمایان و ظاهر شدن چهره واقعی و صادق مردم، مسئولین و رسانه های سطح استان و کشور./ انتهای پیام

کیوان رباطی صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false