×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
سخن پایانی دکتر ابراهیمی با مردم شریف دلفان و سلسله: بخش دوم


زمان وحدت و پیگیری: همتباران گرامی‌ام در دو شهرستان؛ اکنون فصل کنار گذاشتن اختلافات و چنگ زدن به ریسمان وحدت است تا شاید به همت مسئولان و منتخبان شما در دوره‌ی آینده شاهد تکمیل پروژ‌ه‌های کثیری باشیم که با خون دل و دوندگی وارد پیوست بودجه شده‌اند و ان‌شاءالله علاوه بر تکمیل و بهره‌برداری از آنها، شاهد تخصیص اعتبارات تازه برای فعالیت‌های جدید باشیم.

سلسه و دلفان و البته تمام لرستان آنقدر محروم است و آنقدر از قافله‌ی توسعه جا مانده و در مقابل آنقدر مردم شریف و وفاداری دارد که در تمام حوزه‌ها شایسته‌ی اخذ بیشترین امکانات از دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نهضت راه‌سازی و توسعه روستایی: موکلان ارجمندم؛ تلاش فرزندتان در حوزه‌های مختلف نمودهایی عینی داشته است: در بحث جاده‌ها که در حکم رگ‌ها و عروق توسعه هستند قرار گرفتن جاده‌ی الشتر – بروجرد در پیوست بودجه پس از ۵۰ سال بالاخره اتفاق افتاد.

  • حفر ۱۱۰۰متر از تونل سخت اسپژ که می‌تواند مسیر غرب کشور به مرکز را صد کیلومتر کوتاه‌تر کند با تلاش ما و لطف مسئولین محقق شد و ان‌شاءالله با یک پیگیری اندک در دوره‌ی بعدی، مردم چند استان از برکاتش نفع خواهند برد.
  • مسیر الشتر فیروزآباد و پلیس راه به سمت فیروزآباد تمام شده است. 
  • جاده فیروزآباد به سمت نورآباد هم تقریبا تمام شده است؛
  • جاده سه راه زالی به سمت برخوردار پنج کیلومتر آن آسفالت و بقیه تامین اعتبار شده است و نیاز به پیگیری جهت اتمام پروژه می باشد.
  • انقلاب بزرگی در جاده های روستایی هر دو شهرستان اتفاق افتاده است، جهت ایمنی جاده‌ای(نصب نیوجرسی و چراغ روشنایی) از گردنه گشور تا تنگه شبیخون تامین اعتبار شده و در حال اجرا است.
  • در بحث نهضت آسفالت معابر و کوچه های داخل روستا اندازه چندین سال کار انجام شده نیاز به ادامه این نهضت است.

صنعت دارو پیشران توسعه صنعتی منطقه: در بحث صنعت دارو نه تنها برای دو شهرستان بلکه برای تمام استان موفق شدیم پای شرکت های توزیع داروی دولتی و حاکمیتی مثل داروپخش، پخش رازی، پخش سها و سایه سمن را به منطقه باز کنیم، اما برای حفظ این دستاوردها همچنان باید هوشیار بود. تاسیس این گونه مجتمع ها باعث ایجاد اشتغال و زمینه ساز سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ اقتصادی در حوزه داروسازی در جهت سرمایه گذاری در بخش تولید و ساخت کارخانه‌های داروسازی، گیاهان دارویی، سرم سازی و پالایشگاه خون بود که طرح‌های آن تصویب گردیده و با پیگیری اندک در سال های بعد به اجرا خواهند رسید.

انقلاب در حوزه بهداشت و درمان: در حوزه بهداشت و درمان، انقلابی در هر دو شهرستان از نظر توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی رخ داد؛

  • تامین اعتبارساخت ۱۵خانه‌ بهداشت و  ۸ مرکز بهداشتی و درمانی در نورآباد از جمله مراکز هفت چشمه، سنجابی، دمباغ، گاوکش، برخوردار، شهید رجایی، وروشت و فرهاد آباد در دلفان
  • تامین اعتبار ۵خانه بهداشت در الشتر
  • تامین اعتبار ساخت مرکز تجمیعی شبکه بهداشت هر دو شهرستان
  • تجهیز ناوگان اورژانس ۱۱۵ هر دو شهرستان
  • توسعه تخت‌‌های بیمارستانی و تجهیز ات بیمارستانی از جمله سی تی اسکن، ام آر آی و لاپاروسکوپی و…)
  • مستقر کردن پزشکان متخصص و راه‌اندازی اتاق عمل های مختلف بیمارستان‌های هر دو شهرستان
  • جهت توسعه ظرفیت بیمارستانی دو شهرستان،  نیاز به ساخت بیمارستان‌های دوم در هر دو شهرستان وجود دارد که در این راستا مراحل اخذ مجوز ماده ۲۳ طی شده و فقط با پیگیری های لازم باید در بودجه سال ۱۴۰۴ لحاظ گردد.
  • مجوز تاسیس و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی و تامین اعتبار جهت ساخت درمانگاه در شهرستان سلسله، به گواه مسئولین در این حوزه در هر دو شهرستان، به اندازه چندین دهه کار شده است. انتهای پیام /ادامه دارد…

false
true
false
false
  1. ناشناس

    درود بر دکتر ابراهیمی

  2. ناشناس

    باتشکر از آقای ابراهیمی امیدوارم که موفق وسلامت باشید وباتشکر از زحماتتون لطف کنید اسناد .مدارکی مربوط به پروژه های کثیری که بادوندگی وباخون دل🤔 وارد پیوست بودجه شدن رو بارگزاری کنید 🤥

    نماینده های استان لرستان هیچ کاری برای این استان نکرده اند که عام المنفعه‌باشه جز فلاکت ،بدبختی ،اعتیاد،روانی شدن جوانها خودکشی ،طلاق ….
    هدیه نمایندگان بوده به استان لرستان وامیدی هم به منتخبین جدید هم نداریم نمایندگان منفعل صندلی نشین سیاهی لشکر

    شماامارگیریتون خوبه یه آمار از بیمارستانهای روانی .بیمارستانهای مصمومیت هم بگیرید واوج فاجعه را در هم تبارانتون ببینید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false