×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سوء برداشت از یک مصاحبه!

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده خرم آباد و چگنی؛ چندی پیش دکتر محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار پارلمانی به بیان موضوعاتی پرداخته اند که با تاخیر زیاد ششم بهمن(دو روز پیش) در چند خبرگزاری منتشر گردیده است و برخی سوء برداشت ها را به دنبال داشته است.

در خلال این مصاحبه موضوع شکایت برخی نمایندگان محترم از وزیر امور خارجه مطرح شده است که دکتر محمودوند ضمن اظهار بی اطلاعی از جزئیات این شکایت به نقد اظهارات اخیر دکتر ظریف می پردازد. تیتر این مصاحبه به گونه ای تنظیم شده است که برخی خوانندگان اگر متن کامل را مطالعه نکنند ممکن است دچار این سو برداشت شوند که دکتر محمودوند از وزیر محترم خارجه شکایت کرده است.

این در حالیست که در هفته های گذشته سرباز شما عزیزان در خانه ی ملت درگیر کار سنگین و حیاتی بودجه ۱۴۰۰ بوده و عملا وقتی برای بیان و پاسخگویی به این سوء برداشتها را نداشته است . نجیب زادگان لرستان بدانند که بدخواهان و بی اصل ها از هر بهانه ای جهت جریان سازی و تضعیف دفاع حقوق حقه ی مردم سوء استفاده میکنند. دکتر محمودوند ضمن انتقاد کارشناسی که به برخی موضع گیری ها و اظهارات رسمی وزیر امور خارجه دارند اما تاکنون شکایتی علیه ایشان نداشته است.

نقد نماینده لرستان به وزیر امور خارجه در پی اظهارات اخیر دکتر ظریف بوده است که گفته بودند: 《بعضی دوستان می روند و به امریکا «گرا» می دهند که با ما بهتر می توانید کار کنید. من کسی را متهم نمی کنم، ولی می دانم و خبرش را بهم می دهند که گفته اند اینها در قدرت نمی مانند و قدرت اینها چند روزه است.》

منافع ملی و عزت این آب و خاک از جانب هر کسی به مخاطره بیفتد یقین داشته باشید سرباز فدایی شما بجای آنکه به شکایت و شکایت بازیهای نمایشی متوسل شود،با عنایت خداوند متعال و به پشتوانه عظیم شما مردم از طریق تریبون مقدس ملت مقابل بدخواهان می ایستد و با جان و دل پاسدار حقوق شما و خون پاک شهدا خواهد بود.لذا بدینوسیله هر گونه شکایت دکتر محمودوند از وزیر امور خارجه قویا تکذیب می شود.

و اما جالب اینجاست که مردم شریف و نجیب لرستان بدانند اخیرا رئیس جمهور محترم از دکتر محمودوند شکایت کرده است! آن هم به دلیل نطق میان دستور دکتر محمودوند در تیرماه امسال که رئیس جمهور را به حضور در منزل تنگدستان در لرستان جهت چشیدن طعم فقر دعوت کرده بود! در صورت لزوم به زودی جزئیات شکایت رئیس جمهور از نماینده لرستان در همین رسانه جهت اطلاع همتباران نجیب و عزیز منتشر خواهد شد./ انتهای خبر

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false