×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
شناسایی ۱۵۰۰ حلقه چاه غیر مجاز در لرستان



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: تعداد چاه‌های غیر مجاز در لرستان یک هزار و ۵۰۰ مورد است که طی سال‌های اخیر ۶۰۰ مورد از آنان پر شده است.

احمد گودرزی، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان امروز اظهار داشت: لرستان از نظر داشتن چاه‌های غیر مجاز پس از استان ایلام کمترین چاه غیر مجاز کشاورزی در کشور را دارد.
وی با بیان اینکه کل چاه‌های غیر مجاز شناسایی شده در لرستان  یک هزار و ۵۰۰ مورد است، افزود: طی سال‌های اخیر ۶۰۰ مورد از آنان بسته شده‌اند.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: وزارت نیرو بر اساس ظرفیت‌شرکت‌ آب و منطقه ای استان سهم لرستان در مورد چاه‌هایی که بایستی پر شوند را ۷۰ مورد دانسته است.
وی عنوان کرد: سالانه یک چاه غیر مجاز که بایستی پر شوند به استان‌ها معرفی می‌کند که سهم لرستان ۷۰ حلقه چاه است.
گودرزی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول ۳۰ حلقه چاه غیر مجاز در لرستان پر شد، تصریح کرد: در نیمه دوم سال به دنبال این هستیم که چاه‌های غیر مجاز پر شده در استان بیش از ۷۰ مورد باشد.
وی خاطرنشان کرد: امسال ۲۲ دستگاه غیر مجاز که عملیات حفاری چاه‌های غیر مجاز در استان را انجام می‌دادند شناسایی و توقیف شدند.
لازم به ذکر است که در کشور بیش از ۳۵۰ هزار حلقه چاه غیر مجاز وجود دارد که برای نمونه استانی مانند فارس بیش از ۳۰ هزار  حلقه چاه غیر مجاز دارد.فارس/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false