×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
شهربازی کیو تحویل شهرداری داده شد

سرپرست شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه شهربازی خرم‌آباد رسماً تحویل شهرداری شد، گفت: مناقصه مشترک شهربازی کیو و پارک دانشجو طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

به گزارش پژواک لرستان، رضا بردبار امروز دوشنبه در سخنانی از قطعی شدن قرارداد عودت شهربازی خبر داد و اظهار داشت: بالاخره پس از کش و قوس فراوان توانستیم با همکاری صمیمانه علی زنجی بیرانوند و حمایت همه جانبه اعضای شورای شهر مسئله شهربازی را حل کنیم

وی ادامه داد: طبق توافقنامه‌ای که هفته پیش به تصویب شورای شهر رسید، قرار بود آقای زنجی بیرانوند سرمایه گذار شهر بازی در قبال دریافت یک میلیارد و سیصد میلیون تومان از تمام دعاوی حقوقی خود صرف نظر کرده و رسماً نسبت به تحویل شهربازی اقدام کند.

سرپرست شهرداری خرم آباد افزود: با وفای به عهد شهرداری و واریز مبلغ فوق الذکر در تاریخ یکشنبه دهم شهریور، سرمایه گذار شهربازی نیز بلافاصله مبادرت به انجام تعهدات خود کرد.

بردبار با تقدیر از علی زنجی بیرانوند بابت همکاری در جهت حل مشکل شهربازی، گفت: طبق نظر کارشناس رسمی در سنوات گذشته، ارزش شهربازی و تجهیزات آن بیش از دو میلیارد و دویست میلیون تومان بود و این مبلغ قابلیت ارزش گذاری به نرخ روز و افزایش را نیز داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه آقای زنجی بیرانوند نه تنها اقدام به نرخ گذاری مجدد و افزایش قیمت به نرخ روز نکرد، بلکه مبلغی در حدود ۸۶۰ میلیون تومان معادل ۴۰ درصد تخفیف را از مبلغ مورد نظر کارشناس کسر کرد.

سرپرست شهرداری خرم آباد خاطرنشان کرد: ایشان همچنین مازاد بر قولی که داد یک سری ادوات و تجهیزات اضافی را نیز به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اهدا کرد.

بر اساس این گزارش، به گفته سرپرست شهرداری خرم آباد قرار است در روزهای آینده مقدمات برگزاری مناقصه مشترک شهربازی کیو و پارک دانشجو اجرایی شود.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false