×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
طرح ایجاد تحول در زندان های لرستان عملیاتی میشود



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ نماینده دادستانی کل کشور گفت: طرح ایجاد تحول در زندان‌های لرستان عملیاتی می‌شود.

سید اصغر رفاهی، نماینده دادستانی کل کشور در نشست مشترک با مدیرکل و رؤسای زندان‌های لرستان که امروز ۱۶ مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: رویکرد دادستانی، یک رویکرد حمایتی توأم با رأفت اسلامی بوده که ارتقاء سطح ارائه خدمت به زندانیان و خانواده‌های آنان را اولویت قرار داده است.
وی تصریح کرد: دستگاه قضا دغدغه آینده زندانی را دارد و به همین دلیل بر اجرا و توسعه هدفمند برنامه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی، اصلاحی، تربیتی و روان‌درمانی تأکید دارد.
سرپرست اداره‌کل نظارت بر ضابطین زندان‌ها و اجرای احکام کیفری دادستانی کشور خاطرنشان کرد: بازگشت آبرومندانه زندانی به جامعه و فراهم ساختن شرایطی برای عدم بازگشت مجدد او به زندان از اولویت‌های دستگاه قضاست که تنها با کار جهادی، هدفمند و دانش محور محقق خواهد شد.
این مقام قضایی اضافه کرد: ضرورت دارد همه تلاش‌ها و اقدامات قضایی و زندانبانی و بررسی مسائل و مشکلات زندانیان تا آنجا که قوانین و مقررات اجازه می‌دهند با جدیت مورد توجه قرار گیرند.
رفاهی ادامه داد: از آنجا که رویکرد زندانبانی در جمهوری اسلامی یک رویکرد انسان محور است بر همین اساس باید تلاش شود که زندان‌ها به آموزشگاه نیکی‌ها تبدیل شده تا از این طریق روند کاهش ورودی به زندان‌ها سرعت بیشتری به خود گیرد.ایسنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false