×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
عاملان حمله به محیط‌بانان لرستانی دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری متخلفین زیست محیطی و عاملین حمله به محیط بانان منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد خبر داد.

مهرداد فتحی بیرانوند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: با دستور ویژه دادستان خرم آباد و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی و حضور محیط بانان استان، متخلفین زیست محیطی و عاملین حمله به محیط بانان در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد دستگیر شدند.
وی اظهار داشت: در روز شنبه مأموران یگان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه، با کمین و رد زنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند که متأسفانه علیرغم هشدارهای محیط بانان، متخلفین با شلیک اسلحه اقدام به درگیری با مأمورین کردند و باعث مصدومیت این محیط بانان شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: با عنایت به حساسیت و اهمیت موضوع و مطالبه مردمی جهت برخورد جدی و قاطع با متخلفین زیست محیطی و عاملین حمله به محیط بانان زحمتکش و جان برکف، با همکاری دستگاه‌های ذیربط و اخذ دستورات لازم از مقامات قضائی در یک عملیات ضربتی پس از بازرسی منزل، چند تن از این مجرمین دستگیر شدند.
فتحی بیرانوند افزود: اقدامات لازم در خصوص دستگیری سایر مجرمین انجام شده و به زودی تمام این افراد دستگیر و برای برخورد قانونی به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن قدردانی از همکاری مؤثر دستگاه قضائی و نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان خرم آباد، به دوستداران محیط زیست اطمینان داد که بدون هیچ‌گونه اغماض و چشم پوشی برخورد قانونی لازم با این مجرمین صورت پذیرد.مهر

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false