×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
عزم راسخ سرپرست شرکت آب منطقه ای  و شهردار در پیشبرد اهداف مشترک لایروبی رودخانه ها


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان، جلسه بررسی و تعیین تکلیف رودخانه های داخل شهر خرم آباد با حضور مهندس حسن نژاد سرپرست شرکت آب منطقه ای لرستان، معاونین و مدیران شرکت و مهندس شریفی شهردار، معاونین و مدیران شهرداری خرم آباد در دفتر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان برگزار گردید.

در این جلسه مهندس داریوش حسن نژاد اظهار داشت: لایروبی رودخانه ها ی شهر خرم آباد یکی از موارد مهم پیشگیری از سیلاب است که لازم است بر اساس قانون توزیع عادلانه آب و قوانین شهرداری با همدلی و همکاری مشترک آب منطقه ای لرستان و شهرداری خرم آباد نسبت به انجام آن اقدام گردد.

سرپرست شرکت آب منطقه ای لرستان بیان داشت: اگرچه اختلاف نظرهایی در این زمینه بین شرکت آب منطقه ای و شهرداری خرم آباد وجود دارد. اما تلاش ما این است تا با همکاری شهردار خرم آباد و اقدامات مشترک هرچه سریعتر مشکل لایروبی رودخانه های داخل شهر بر طرف گردد.

شهردار خرم آباد هم ضمن ابراز خرسندی از تشکیل جلسه، با رفع مشکل بر اساس تفاهمات فی مابین تاکید کرد.

تعیین تکلیف وظایف حاکمیتی آب منطقه ای و شهرداری در خصوص رودخانه های داخل شهر، تعیین تکلیف مطالبات طرفین از یکدیگر و تعیین تکلیف انهار متروکه سطح شهر ازمهمترین موارد مطرح شده در جلسه بود./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false