×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
علت تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز محله فلک الدین چه بود؟

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان از ساخت و ساز غیرمجاز در محله فلک الدین شهرستان خرم‌آباد خبر داد و گفت: تخریب این ساخت و ساز‌ها به دلیل عدم پرداخت عوارض منطبق با واقعیت نیست.

به گزارش پژواک لرستان، سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر تخریب ساخت‌وسازها در محله فلک الدین شهرستان خرم‌آباد به دلیل عدم پرداخت عوارض شهرداری، گفت: اصلاً چنین موضوعی مبنی بر تخریب به دلیل عدم پرداخت عوارض منطبق با واقعیت نیست بلکه این تخریب برای ساخت‌وسازهای غیرمجاز در آن منطقه صورت گرفت.

وی ادامه داد: تعدادی به یک‌باره اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در محله فلک الدین کردند که ساخت و ساز برخی از آن‌ها در کاربری‌های عمومی مانند فضای سبز بود و برخی نیز سند در اختیار نداشته و بعضاً قولنامه عادی داشتند که پس از انجام کار‌های قانونی و طرح موضوع در شورای تأمین استان، نهایتاً اقدام لازم از طرف شهرداری انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان با رد حضور بالگرد در منطقه گفت: بالگردی وجود نداشت و تنها تعدادی نیروی‌های یگان امداد برای تأمین نظم و امنیت حضور داشتند، چراکه برخی از افرادی که اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز کرده بودند، اجازه نمی‌دادند تخریب انجام شود.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false