×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فتایی مدیرکل ارشاد اسلامی لرستان: ایجاد موزه تخصصی فرهنگ و هنر در بروجرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در دیدار با نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می کنیم موزه تخصصی فرهنگ و هنر بروجرد در سال جاری ایجاد گردد.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمد حسین فتایی در دیدار با فاطمه مقصودی، نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: این شهرستان با توجه به شاخصه های فرهنگی و هنری بسیاری که دارد نیازمند ایجاد یک مرکز تخصصی در جهت نمایاندن و پاسداشت این ظرفیت هاست و از همین روی طرح ایجاد موزه تخصصی فرهنگ و هنر بروجرد تدوین شده و تلاش می کنیم با مساعدت مسئولین استان و شهرستان، این امر در آینده نزدیک محقق شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: همچنین به دنبال اخذ امتیاز هنرستان هنرهای زیبا دختران برای استان هستیم و بروجرد یکی از نقاطی است که ظرفیت بهره مندی از این امتیاز را دارا می باشد.

وی افزود: از سال گذشته سرعت پروژه های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان افزایش یافته و انشاالله در هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از بزرگترین کتابخانه درجه یک استان با عنوان دکتر آیتی در بروجرد خواهیم بود.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: پروژه تکمیل ساختمان کتابخانه شهید باهنر نیز در صورت مساعدت و همکاری مسئولین شهرستان، این امکان را دارد که در سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفته و به اداره کل امور کتابخانه های استان تحویل داده شود.

در این دیدار نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر جایگاه ویژه بروجرد در زمینه فرهنگ و هنر، ابراز داشت: بروجرد باید همتراز با شهرهای بزرگ کشور دیده شود و اعتبارات ویژه ی خود را داشته باشد.

مقصودی ادامه داد: زیرساخت های فرهنگی و هنری شهرستان نیازمند توجه بیشتر است و نمایندگان استان بر توسعه فرهنگی و اجرای زیرساخت های فرهنگی در استان تاکید دارند.

وی اذعان داشت: آنچه مسلم است ترغیب نوجوانان و جوانان به فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی نیازمند برنامه ریزی دقیق و اجرای درست برنامه هاست تا بتوان از این طریق جلوی ناهنجاری های فرهنگی القاء شده از سوی دشمنان را گرفت./انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false