×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فرمانده انتظامی خرم آباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۱۰ روز گذشته خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” محمد قاسم طرهانی” اظهار داشت : در راستای وظایف ذاتی پلیس و ارتقاء امنیت اجتماعی ، با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی از ابتدای آبان ماه جاری تاکنون ۵ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجراء درآمده است .

وی بیان داشت: پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصد های صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی ۴۷ نفر سارق شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضا دستگیر که پس از انجام بازجویی های فنی به ۸۳ فقره انواع سرقت اعتراف  کردند .

فرمانده انتظامی خرم آباد بیان داشت :   در بحث مبارزه بی امان با سوداگران مرگ  10  نفر که در سطح شهرستان اقدام به خرده فروشی و توزیع مواد مخدر کردند شناسایی و طی عملیات های متعدد دستگیر و مقدار ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و همچنین ۱۴۲ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز به منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند .

سرهنگ طرهانی گفت : ۲۲۴ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی  نیز پس از انجام کار اطلاعاتی شناسایی و تحویل دستگاه قضا شدند ضمن این که ۲۸۴دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی ، حرکات نمایشی و یا بصورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و … بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند .

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود : به حول و قوه الهی اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بصورت مستمر و بی امان  ادامه داشته و با تعاملات خوبی که با دستگاه قضا برقرار است برخوردی قاطع و سخت با هنجار شکنان خواهیم داشت./انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false