×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
قرنطینه هوشمند درمناطق شهری و روستایی لرستان اعمال می‌شود


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ دبیرستاد کرونا لرستان گفت: اعمال قرنطینه هوشمند در مناطق شهری و روستایی لرستان با هدف جلوگیری از انتشار بیش از پیش ویروس کرونا انجام می شود.
 
علی سیف، دبیرستاد کرونا لرستان اظهار داشت: در نامه ای  کلیه فرمانداران محترم و روسای ستاد های شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هشدارهای لازم اعلام شده است.
دبیرستاد کرونا لرستان افزود: همانگونه که میدانید متاسفانه موج چهارم بیماری کرونا با شدت بسیار نگران کننده ای در سطح کشور و به تبع آن در تمامی شهرستانهای استان در حال شکل گیری  است.
وی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با شیوع هرچه بیشتر این بیماری، خاطرنشان کرد:  ادامه روند فعلی سبب افزایش نگرانی از وضعیت آتی سلامت هم استانیهای عزیز خواهد شد .
سیف خاطرنشان کرد: با توجه به دستور اکید استاندار  و رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا جلسه ستاد کرونای هر شهرستان به صورت فوری تشکیل می شود.
وی افزود: در نامه ای خطاب به فرماندان هر شهرستان بر ضرورت برگزاری فوری جلسه مقابله با کرونا و  اجرای موارد  مورد تاکید و اعلام نتیجه جلسه جهت پیگیری های بعدی به این دبیرخانه تاکید شده است.
سیف خاطرنشان کرد: اعمال قرنطینه هوشمند در مناطق شهری و روستایی و جلوگیری از انتشار بیش از پیش ویروس، اعمال محدودیت های لازم مطابق طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها، کنترل تردد و برخورد با رانندگان متخلف و استفاده از دورکاری در خصوص کارکنانی که دارای بیماری های زمینه ای ،خانم باردار و … هستند از موارد مورد تاکید به ستادهای شهرستانی مقابله با بیماری کروناست.
وی ادامه داد: برخورد قاطع با مدیرانی که مصوبات ستاد کرونای استان و شهرستان را نادیده می گیرند، جلوگیری از فعالیت تالارهای عروسی در مناطق قرمز و نارنجی، مسدود نمودن آرامستانها و برخورد قاطع با متخلفین، جلوگیری از تشکیل هرگونه تجمع در سطح شهر و روستاهای تابعه اعم از همایش، جلسه،مراسمات مختلف،کلنگ زنی، افتتاحیه و … .و همچنین تشکیل یا فعال نمودن تیم های بازرسی در سطح شهرستان(حتی در روزهای تعطیل ) با هدف جلوگیری از هرگونه تجمع غیر قانونی  از دیگر موارد مورد تاکید به فرمانداران شهرستان های استان بوده است.شبستان/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false