×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
قیمت و ویژگی‌های هدفون جدید و قدرتمند سونی فاش شد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/
به نظر مي‌رسد سوني اين روزها مشغول توليد يک هدفون جديد با عنوان WH-1000XM4 است. اگرچه هنوز اطلاعات رسمي از اين محصول جديد در دسترس قرار نگرفته است، اما فروشگاه Walmart به تازگي با قرار دادن آن در ميان ليست هدفون‌هاي قابل خريداري، بخش مهمي از ويژگي‌ها و قابليت‌هاي آن از جمله قيمت در هنگام عرضه را هم فاش کرده است.

طبق اطلاعاتي که روز گذشته از سوي سايت Walmart منتشر شد، هدفون WH-1000XM4 به منظور بهبود عملکرد صوتي خود و همچنين راحتي کاربران در هنگام استفاده، قابليت‌ها و ويژگي‌هاي متنوع و گوناگوني را در خود جاي داده است. به نظر مي‌رسد بخشي از قابليت‌هاي اين محصول جديد سوني به هدفون M3s شباهت دارد. از ميان اين قابليت‌ها مي‌توان به طراحي مشابه، قابليت حذف نويز، پورت USB-C با بهره‌مندي از فناوري شارژ سريع، پشتيباني از قابليت انتقال LDAC و همچنين استفاده از صفحه تاچ لمسي به منظور کنترل بهتر اشاره کرد.

با توجه به اينکه هدفون M3s از شرکت سوني در حال حاضر يکي از بهترين محصولاتي است که در اين رده عرضه شده، حضور بخشي از قابليت‌هاي آن در هدفون WH-1000XM4 خبر بسيار خوبي محسوب مي‌شود. در کنار اين قابليت‌هاي عالي، اين هدفون همچنين داراي يک قابليت مبتني بر هوش مصنوعي است که مي‌تواند به منظور بهبود کيفيت فايل‌هاي موسيقي فشرده شده مورد استفاده قرار بگيرد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوي فروشگاه Walmart، اين هدفون همچنين قابليت آن را دارد که به صورت همزمان به چند دستگاه مختلف متصل شود و سوني نيز قصد دارد آن را با قيمت ۳۴۹ دلار روانه بازار کند. به نظر مي‌رسد سوني توانسته است ميزان شارژدهي باتري را هم در اين هدفون جديد خود بهبود ببخشد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوي اين شرکت، هدفون WH-1000XM4 با هر بار شارژ مي‌تواند چيزي در حدود ۳۰ ساعت کاربران خود را همراهي کند. همچنين به لطف قابليت شارژ سريع اين هدفون مي‌تواند با تنها ۱۰ دقيقه شارژ شدن، به طور مداوم ۵ ساعت موسيقي پخش کند.

سوني همچنين اعلام کرده است که در بخش طراحي اين هدفون تغييراتي را صورت داده است تا کاربران در استفاده از آن راحت‌تر باشند. فناوري Adaptive Sound Control، ديگر قابليت مهم اين هدفون است که به آن اجازه مي‌دهد وابسته به محلي که کاربران در آن حضور پيدا مي‌کنند به صورت خودکار تنظيماتي را پياده سازي کند؛ تا به اين ترتيب کيفيت صداي خروجي بهبود پيدا کند. خوشبختانه کاربران مي‌توانند در اين بخش تنظيمات مختلفي را به صورت دستي نيز اعمال کنند. اين امکان از طريق برنامه اندرويدي سازگار با اين هدفون امکان پذير است.

از ميان ديگر قابليت‌هاي اين هدفون جديد مي‌توان به Precise Voice Pickup اشاره کرد که مبتني بر پنج ميکروفون داخلي و همچنين يک تراشه پردازش سيگنال حرفه‌اي طراحي شده است. نسخه پيشين از اين هدفون که در حال حاضر با عنوان WH-1000XM3 در بازار حضور دارد تاکنون به دليل صداي خروجي نه چندان مناسب و با کيفيت، انتقادات فراواني را متوجه سوني کرده است. کاربران اميدوارند در نسخه جديد از اين هدفون تغييرات زيادي در اين بخش صورت گرفته باشد.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false