×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
محبوب‌ترین شهرهای هشتگ‌شده در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار نه تنها در انتخاب مقصد سفر، بلکه در ماجراجویی‌های دیگری همچون طبیعت‌گردی و حیات‌وحش تا تجربه‌های آشپزی، هنر و غیره است. این رسانه در سال‌های اخیر نقش بسیار پررنگی در تغییر ذائقه و سلیقه مخاطبانش در سفر داشته است.

به گزارش پژواک لرستان، ‌ شهر لندن با ۱۱۸ میلیون هشتگ در اینستاگرام در صدر محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در این شبکه اجتماعی قرار دارند و در رتبه بعدی پاریس به ۱۷ میلیون اختلاف و ۱۰۱ میلیون هشتگ قرار دارد.

شهر نیس فرانسه با ۸۷ میلیون هشتگ، ‌ نیویورک با ۸۳ میلیون هشتگ و دوبی با ۷۹ میلیون هشتگ از دیگر مقاصد توریستی هستند که در شبکه اجتماعی اینستاگرام از محبوبیت بالایی برخورداراند.  

اینستاگرام به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در انتخاب مقصد سفر مطرح شده است و نکته جالب آن است که بیش از ۴۱ درصد از افزاد زیر ۳۳ سال، در انتخاب مقصد سفر خود تصاویر اینستاگرام را در اولویت قرار می‌دهند.  

استانبول، جاکارتا، لس‌آنجلس، بارسلون، مسکو و توکیو نیز دیگر شهرهای توریستی با بیشترین هشتگ در اینستاگرام هستند.

بر اساس اعلام متخصصان سفر، اکنون اینستاگرام یکی از مهم‌ترین عامل‌های تاثیرگذار نه تنها در انتخاب مقصد سفر بلکه در دیگر فعالیت‌ها از ماجراجویی و طبیعت‌گردی و حیات‌وحش تا تجربه‌های آشپزی، هنر و … است.

گزارش روندهای گردشگری در سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد بیش از ۲۰ درصد از افراد دوست دارند به جایی با چشم‌اندازهای غیرمعمول، ‌ اصالت فرهنگی و غذاهای لذت‌بخش سفر کنند و در این میان «دوبی» محبوب‌ترین شهر جهان از نظر غذایی در اینستاگرام است و بیش از ۲۶ درصد از هشتگ‌های این شهر مربوط به غذا است.  

از محبوب‌ترین تجربه‌های توریستی در شبکه‌های اجتماعی نیز در این گزارش، به قایق‌سواری در دریاچه‌های نیوزلند و غواضی در آب‌های زلال کشور کرواسی اشاره شده است.  

منطقه چیانگ‌ماری در تایلند نیز به خاطر بودن جنگل‌های بکر، فیل‌ها و معابد بودایی رنگی نظر بسیاری از کابران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است. منطقه کاپادوسیه ترکیه که از میراث جهانی یونسکو است، مناظرآتش‌فشانی فوق‌العاده و صحراهای ایسلند و همچنین راه آهن «پیک ترم» که توریست‌ها را به بالاترین نقطه جزیره هنگ‌کنگ می‌برد، دیگر جاذبه‌های توریستی هستند که در شبکه‌های اجتماعی و بویژه اینستاگرام توجه فراوانی را به خود جلب کرده‌اند.  

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false