×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
محمد محمدی زاده را بهتر بشناسیم


محمد محمدی زاده نویسنده ای جوان و جویای نام و از منتقدان ادبی و سینماست که با پشتکار بالا و تعهد پیوسته به کار، توانسته است به عنوان یک نویسنده جوان و مستعد جایگاه خود را در عرصه ادبیات و هنر به دست آورد.

او فرزند کارگردان و مدرس فیلمسازی سعید محمدی زاده است. وی از پشتوانه خانوادگی هنری‌اش بهره‌مند بوده و این ارتباط نزدیک با صنعت سینما، به شکل قابل توجهی بر روی رشد و توسعه هنری او تاثیر گذاشته است.

محمد محمدی زاده به عنوان یک نویسنده و فیلمساز جوان، همیشه به دنبال ارتقاء و بهبود هنر ادبی و سینمایی خود است. او با نگاهی حرفه‌ای و معنوی به این حوزه‌ها می‌نگرد. آثار و نقد های ادبی وی در حال حاضر در گوگل در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

از آثار تالیفی و منتشر شده وی می توان به مجموعه داستان حسابرسی گرگور سامسا از انتشارات آقائی، رمان رغبه الطیر و مجموعه داستان جهان هزار و یکم از انتشارات زرین اندیشمند اشاره کرد که با استقبال خوب و گسترده ای از سوی مخاطبان مواجه شده‌اند‌.

محمدی زاده، علاوه بر فعالیت‌های ادبی، در عرصه سینما نیز حضور دارد و با خلاقیت و پشتکار، توجه اهل فن را به خود جلب نموده‌ است. یادزدودگی، آخرین اثر کوتاه وی در این زمینه است‌.

معرفی این هنرمند جوان پیش درآمدی بود تا وی خبر از نوشتن رمان جدیدش با عنوان “افسانه بی طبقه” بدهد. این رمان با الهام از داستان‌های فانتزی و اجتماعی، دنیایی جذاب و پر از راز و رمز ایجاد می‌کند.

“افسانه بی طبقه” با داستانی فراوان از ماجراهای جذاب و شخصیت‌های پویا، به خواننده احساس هیجان و تعجب می‌دهد و از طریق روایتی شگرف، خواننده را به دنیای خیالی خود می‌کشاند.

داستان این رمان درباره یک فرشته (ملک) است که پس از پدیده ای عجیب، به دنیایی متفاوت و خیالی به نام “زمین بی طبقه” سفر می‌کند. در این دنیا، این ملک با ماجراهای هیجان‌انگیز روبرو می‌شود و با شخصیت‌های مختلفی بر طبق وظایف خود آشنا می‌شود. اما اصل این داستان فلسفی و زیبا، جای دیگریست. جایی برای تقابل میان زمین و افلاک!

او باید با چالش‌ها و مواجهه‌هایی که در این دنیا پیش رویش قرار می‌گیرد، روبرو شود و ماجراهای جذاب این دنیای ابتدا پرطبقه، سپس بی طبقه را تجربه کند… او یک ملک است و روایت فلسفی و زیبای او دنیای جدیدی را برای مخاطب خواهد ساخت.

امید است هنرمندان و هنر دوستان با مطالعه آثار این هنرمند جوان، گامی موثر در جهت تشویق و ترغیب جوانان صاحب ایده و علاقه مند به فعالیتهای ادبی، فرهنگی و هنری در راستای شکوفایی ذهن جوانان و نوجوانان این مرز و بوم بردارند./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false