×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
محور قدیم پلدختر- خرم‌آباد تا اطلاع ثانوی مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: به علت بارش های سیل آسا و طغیان رودخانه کشکان در ۵۰ کیلومتری محدوده چم حیدر، محورقدیم پلدختر – خرم‌آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، عباس شرفی اظهار کرد: در حال حاضر بارش در اکثر محورهای استان بصورت باران است و محور قدیم پلدختر- خرم‌آباد به علت بارش شدید و طغیان رودخانه کشکان تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد در آن امکانپذیر نیست.
وی بیان کرد: هم اکنون در مناطق سردسیر نظیر محورهای ازنا_ شازند، الیگودرز- چمن سلطان، الیگودرز_ شول آباد، الیگودرز_ خمین، بروجرد- اراک، خرم آباد_ بیرانشهر، نورآباد – هرسین و نورآباد – نهاوند بارش برف را داریم.
شرفی از مردم خواست با پرهیز از سفرهای غیرضروری، قبل از سفر اطلاعات راه‌های استان را از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان دریافت و با رعایت سرعت مطمئنه و همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ سفر کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نسبت به توقف در حاشیه جاده‌ها، کنار رودخانه‌ها و ترانشه‌ها هشدار داد و یادآور شد: همه اکیپ‌های راهداری لرستان در این ایام به صورت آماده باش در محورها حضور دارند تا مشکلی در محورهای استان بوجود نیاید.
انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false