×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
مدیریت شرکت توزیع برقی که لامپی در آن پیدا نمی شود!

نصف کشور بخاطر کمبود برق تعطیل است! برق اکثر معابر و خیابانهای شهر و روستا خاموش است! در بیشتر شهرها، مناطق و محله ها بویژه روستاها قطعی و نوسانات برق داریم و جاهایی که آب شرب آن از طریق چاه و پمپ آب تامین می گردد با قطع برق، آب آن مناطق هم قطع خواهد شد!

یکی از مسئولین این شرکت یا اداره که تقریبا حقوق و مزایای کارکنان آنان دو الی سه برابر سایر کارکنان دولت است، به این مردم بگوید که شرکت توزیع برق استان چکاره است و دقیقا وظیفه اش چیست؟!

وظیفه شرکت توزیع برق، تامین برق و روشنایی معابر است یا بالعکس قطعی و خاموشی است؟

آیا کسی هست پاسخ دهد چرا کشورهای دور و نزدیک، گرم و مرطوب، توسعه یافته و عقب نگه داشته شده، کمبود و قطعی برق ندارند یا اگر با مشکل مواجه هستند، آنها چگونه کمبود برق خود را تامین می کنند.؟! از طریق خرید برق دیگر کشور ها و برای رفاه مردم خود، یا به قیمت تعطیلی کشور یا قطعی و خاموشی و در مضیقه قرار دادن مردم خود.؟!

این روزها وظایف هر اداره، سازمان، موسسه و شرکت دولتی را که مطالعه می کنید، می بینید آن سازمان در انجام رسالت، اهداف و ماموریتش دارای نقصان و کاستی های فراوانی است و متاسفانه درست به وظایف خود عمل نمی کنند! به راستی مشکل از علم مدیریت است یا مدیران فاقد علم ؟!

البته از مدیرانی که باری به هر جهت بر مسند و صندلی مدیریت سازمان های این استان و شهرستان می نشینند نباید بیشتر از این انتظار داشت!

مردم و رسانه ها نباید اجازه چنین کاری بدهند که یک مسئول ناتوان بر مسند مدیریت دستگاه های اجرایی تکیه بزنند و با آزمون و خطا مدیریت نمایند! چرا که دود ناتوانی و عاجز بودن مدیران، مستقیما در چشمان خودِ آنان خواهد رفت و عواقب آن مستقیم متوجه آن مردم خواهد شد.

مدت هاست گزارشاتی از مردم به رسانه ها واصل می گردد مبنی بر اینکه برق فلان منطقه مکرراً قطع می گردد، برق معابر فلان محله، کوچه و خیابان خاموش است، وقتی این موضوع را به شرکت توزیع برق انعکاس می دهی، مسئولان مربوطه با کمال ناباوری می فرمایند؛ « لامپ نداریم ان شالله در صورت خرید لامپ، انجام خواهد شد.!»

به راستی مردم چقدر باید صبر و تحمل کنند و منتظر بمانند تا شرکت مذکور که ماهانه میلیارد ها تومان بابت مصرفی برق مردم به حسابش واریز می گردد، لامپ خریداری نماید و مشکل خاموشی مردم را حل نمایند؟!

آیا در این استان کسی هست به مردم بگوید واریزی مصرف برق مردم کجاست و چرا در راستای استفاده و رفاه حال همین مردم هزینه نمی گردد؟!

جهت تنویر افکار عمومی منتظر پاسخ استاندار و شرکت توزیع برق استان هستیم./ انتهای پیام/ کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false